Inlägg från: FredrikCA |Visa alla inlägg
  • FredrikCA

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-15 21:54:56 följande:
    Har du kollat dem som besökt din profil?
    Ja var det första jag gjorde :) Undantaget ett fåtal som jag inte är behörig att besöka så gav det inget (Om man utgår från att uppgifterna i profilen är korrekta- Är dom inte det så kan man ju lika gärna kasta tärning och använda modulus 105 eller så).

Jag är inne på att det har något med sömn, trötthet, drömma att göra.
    Samtidigt försökte jag med det mest uppenbara "du söker en småilsk, nojjig, flerbarnsmamma" via profilsök.

Men hittar inget som matchar bra ;) Nåja det var som sagt utmanade men jag erkänner det var över min kapacitet. 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-15 23:41:40 följande:
    Tror fajktiskt att han föredrar att klura ut det själv. Men det är klart, jag kan ha fel där. Bäst att fråga kanske, har inte lust att plåga någon i onödan. Skrattande

Så Fredrik, vill du att jag inboxar och avslutar dina plågor?  
    Haha ditt antagande är korrekt, Men jag har erkänt mig överbevisad- Jag kan uppenbarligen inte se det enklaste mitt framför ögonen ibland; Så jag hoppas det duger som bevis för att jag faktiskt är ödmjuk även om det inte verkar så. 

Du behöver inte avslöja vem du är om det känns jobbigt, Men självklart skulle det vara kul att veta om man överhuvudtaget var i närheten någon gång. :) 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

God morgon :) Konstigt att man kan känna sig så glad fast det är kallt och något ruggigt väder utanför och man man blev väckt av en fågel som bara kan två starka toner men tydligen övertygat sig själv om att det är fågelvärldens pavarotti. 

• FredrikCA
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-16 08:28:07 följande:
    Själv låg jag sömnlös mellan fyra och fem och trots rejäla fönster hördes fågelkonserten från skogen utanför ordentligt... Nåja, till slut somnade jag om till de vackra tonerna....
    Och nu är du vaken och glad som en solstråle :)
  • FredrikCA

Jag brukar ha med mig två, Ifall jag tappar en.

• FredrikCA

Självklart, Älskar man teknik så är det självklart att sova med telefonerna :)

• FredrikCA
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-16 09:09:57 följande:
    Ooja. I brist på en karl att sova med... Obestämd
    Det är ju inte riktigt vad jag önskar dom är då men ja lite så är det kanske :P
  • FredrikCA
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-16 11:02:07 följande:
    Haha, tack för tipset du...

Jag föredrar ifs fortfarande äkta vara... Oskyldig
    Ja vem kör med skydd på telefonen liksom, Man vill ju känna kvalitén.
  • FredrikCA

Vi kan ju bara konstatera att man gör inte alltid rätt val oavsett vad man tror om sig själv.

• FredrikCA
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-16 16:44:08 följande:
    Legacy skrev 2012-04-16 15:22:37 följande:
    ...... jag står i skamvrån om någon letar.
    Helt klart. Frågan är varför?

I mitt fall vet jag varför, Önskan var stor, så stor att jag valde bort mig själv.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!