Inlägg från: FredrikCA |Visa alla inlägg
  • FredrikCA

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. A workstation is where I stop.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Fredag den 13de var igår

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Ursäkter

• FredrikCA
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-04-14 22:33:58 följande:
    Det skiter jag i! Han undrade om jag var sur, ja vad tror han? Morr killar är inte högt på skalan idag

Dra inte alla över en kam nu.
  • FredrikCA
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-14 22:53:28 följande:
    Tsss....
    Glädje58 skrev 2012-04-14 22:39:21 följande:
    Vi är inte värda mer än hårlöss
    Hmmm... du kan eventuellt ha en poäng där.Du fick ju svar av Glädje men passar på att säga välkommen hit!

Tss? Jag är ju utan tvekan den mest empatiska och sympatiska människan men ingen verkar förstå det :( ;)
  • FredrikCA

Glädje58 verkar leva upp till sitt alias iallafall måste jag nog på stå :)

• FredrikCA
    Glädje58 skrev 2012-04-14 23:29:37 följande:
    Vad tänker du på nu då?

Att du verkar positiv så klart
  • FredrikCA
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-14 23:32:50 följande:
     Come on! Prove it! I´ll give you a chanse if you want one...

Test me ;)
  • FredrikCA

Grattis till jobbet!

• FredrikCA
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-14 23:54:01 följande:
    Haha... Det tror jag inte att du vill. Eller söker du en småilsk, nojjig, flerbarnsmamma med jobbigt ex? xD

Det vet man aldrig, Som jag sa test me baby ;?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!