• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 14:01:21 följande:
    Lemonina: Ja han bor i en annan stad och har ett eget företag som tydligtvis är helt överöst med uppdrag just nu. Jag jobbar skift så det är svårtimat:-/ Samt att vi ska dansa och min danslärare har tävlingar och svårt att hitta lokal de dagar vi har kunnat. Så allt beror inte på att han jobbar. Det är att tre människor med tighta scheman ska synca...
    Aha då förstår jag att det kan bli lite svårt:)
  • Legacy
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 14:03:20 följande:
    Legacy: Hahaha hör att du kan din My little ponny

Man har väl samlat, Black Beauty däremot var bara för att inte avslöja mig som någon form av nörd testa mina Pokemonkunskaper med
    A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  • lemonina

Nä jag ska inte sitta här igentligen och fördriva tid. Nu måste jag fortsätta pluggaObestämd

• Anonym (Axl)
    FredrikCA skrev 2012-04-23 14:00:36 följande:
    Nja det är väl inte så konstigt, 95.3% av alla snowboard åkare är mentalt fast i 15 års åldern och när deras dåvarande flickvänner tröttnar på någon som aldrig kan ta ansvar för något så blir dom överrepresenterade på dejtsiterna istället.

Ibland är den enklaste förklaringen den mest sannolika. 
    Hej på er alla !

FredrikCA: Varför tror du det?

Och vad blev du utnämnd till då?
  • målar havet blått
    lemonina skrev 2012-04-23 13:56:26 följande:
    Ja haha jag svarade i inboxen medGlad
    Verkar stämma för er Cool
  • FredrikCA

My Little Ponny var för mesar, Vi riktiga män lekte faktiskt med He-Man.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-23 13:59:03 följande:
    Feeeeel.

Nytt försök *skrapar framhoven i marken ett par gånger* 
    Mmm...Black stallion he he
  • Legacy
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 14:07:29 följande:
    Ok pokemon: Vad tror du om mew tatuerad mellan mina skulderblad? Har seriösa planer på det på riktigt

Alltså Mew, nu pratar vi minnen här vet du hur mycket jag tjatde för att få den nedladdad eller, min mamma ville nog bokstavligen mörda mig! Katt Do IT!!!
    A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!