• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • målar havet blått

PUST!NU är vinterdäcken på vinden........

• Anonym (Axl)
    målar havet blått skrev 2012-04-23 14:09:16 följande:
    Hej Axl
    Hej hej Allt bra?
  • Anonym (Axl)
    målar havet blått skrev 2012-04-23 14:09:43 följande:
    PUST!NU är vinterdäcken på vinden........
    Håller kroppen i trim ser jag.. :)
  • Legacy

Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 14:11:10 följande:
    Legacy: Hehe gött jag tror nog att jag ska det faktigst

Mitt hjärta smälter han är jju så söööööt

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  • målar havet blått

Jag skulle vilja göra en tatoo,har funderat mycket....skulle vilja ha en som slingrar sig från foten uppåt runt fotleden,men de säger att det gör ont på foten..jaha då tänkte jag en slingrande sak över ena armen (eller bredvid)upp mot halsen,men då sa de att det oxå gjorde mer ont.....jaha...få se vad det blir samtidigt lite rädd för permanenta grejjer så där.........har en piercing.men inte i ansiktet....de kanske får räcka..nej det gör det inte skulle vilja ha en i näsan oxå,fint med en diamant Flörtmen det kanske blir nå fel så den blir förstörd...blir nog bara ett till, högre upp i örat......Foten i munnen

• Anonym (Axl)

Fått hem kidsen nu. Här är det barbie gäller och som tittas på.. Nästan så jag Guld i mun men de gillar det så...

• Vanilla ice queen

Legacy: åh jag vet den övre samt med svarta konturer skulle jag kunna tänka mig Sen är jag ett stooooort spunch Bob fan också så det kan nog bli tatueringsplan 2 om jag överlever 1an

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!