• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-23 19:10:29 följande:
    Gjorde det visst. Får hitta på något annat då.
    Hitta på!!?? Förvånad
  • målar havet blått

oj nu kommer chefen å ska ha kaffe,,hörs sen

• FredrikCA
    Night sky skrev 2012-04-23 19:12:38 följande:
    Hitta på!!?? Förvånad
    Ja någon annan aktivitet med den.
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-23 19:14:04 följande:
    Ja någon annan aktivitet med den.
    Och jag som trodde att det var sanning som stod i tråden... alltså inget som behövde "hittas på"
  • Anonym (cocacola)

heidi, målar havet blått och takida - har ni tjafat klart och är redo eller? Jag klår er i vilket fall! {#emotions_dlg.djavulsk}

• FredrikCA
    Night sky skrev 2012-04-23 19:19:00 följande:
    Och jag som trodde att det var sanning som stod i tråden... alltså inget som behövde "hittas på"
    Ja det sa jag juuu, Jag sa att jag behöver ha idéer att testa och se om jag kan bräcka någon, Bara för jag har lite fantasibrist så behöver du ju inte attackera mig :(
    Ioch med att någon redan provat repa diamant så måste jag göra något annat.
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 19:19:11 följande:
    heidi, målar havet blått och takida - har ni tjafat klart och är redo eller? Jag klår er i vilket fall! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Heidi har insett att hon ändå inte har en chans så hon gav upp innan vi ens börjatTungan ute
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-23 19:23:14 följande:
    Heidi har insett att hon ändå inte har en chans så hon gav upp innan vi ens börjatTungan ute

Och mhb skyllde på kaffet Tungan ute
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-04-23 19:06:10 följande:
    Lägg det i den tråden i stället... så vi får se fler alfahannar hävda sig mot varandra! 

Jag kanske får ta och puffa i den tråden lite.. den har visst stannat. Men det kanske inte finns flera alfahannar på FL???  
    Njaeh.. det är nog bara Fredrik. Jag och Nicke är rätt mesiga av oss, Glädje verkar vara bestämd ibland i alla fall..
    I like the way you say please while you're looking up at me...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!