• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • FredrikCA
    Night sky skrev 2012-04-23 18:17:57 följande:
     Åh.. har ni haft åska!? Vill också ha!!!
    Ja var ett par rejäla smällar här för en 15-20 minuter sedan som dessutom drog med sig både el och tele i några minuter, Men nu verkar det gått över.
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • målar havet blått
    Per19 skrev 2012-04-23 18:19:34 följande:
    600 cc räcker hur bra som helst. Har inget behov att köra fort, men vill ändå ha en street-hoj och inte en custom.

Du får nåt roligt tillbaka.

Du vet dom där dekalerna typ Divers do it deeper o.s.v.
    Såg en variant på dom för många år sen på en bil.

Enduråkare gör det i s**thålet.
    Flört  ok....
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-04-23 18:19:25 följande:
    Same shit, different day.
    Som vanligt då
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-04-23 18:21:15 följande:
    Som vanligt då
    Exakt!
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • FredrikCA
    målar havet blått skrev 2012-04-23 18:19:57 följande:
    Alltid med Glädje Solig
    Skadeglädje
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Anonym (cocacola)

Tittar in en sväng och det snackas faktikt om dejtande, ooo... Flört

Fick för övrigt höra av exet idag att jag tydligen är hetare än någonsin Drömmer 

Han verkar helt klart tycka det iaf

Är dock inte säker på om det är bra eller dåligt att få den kommentaren (ärligt menad) när man går runt och känner sig rätt sliten och iklädd flanellpyjamas haha... Men det verkade vit inte spela så stor roll. 

• målar havet blått

Om den var ärligt menad så var det ju BRA     {#emotions_dlg.flower}

• FredrikCA
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 18:21:48 följande:
    Tittar in en sväng och det snackas faktikt om dejtande, ooo... Flört

Fick för övrigt höra av exet idag att jag tydligen är hetare än någonsin Drömmer 

Han verkar helt klart tycka det iaf

Är dock inte säker på om det är bra eller dåligt att få den kommentaren (ärligt menad) när man går runt och känner sig rätt sliten och iklädd flanellpyjamas haha... Men det verkade vit inte spela så stor roll. 
    Det ska du nog ta som något positivt oavsett vilket :)
  • Anonym (Axl)

FredrikCA : Jag vill också ha Åska.. Fick nästan ingenting förra året...Skicka hit lite också.. Gäller bara att dra ut alla kontakter och tända lite ljus, så blir det ryyysligt mysigt..  Love it.

• FredrikCA
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 18:27:57 följande:
    FredrikCA : Jag vill också ha Åska.. Fick nästan ingenting förra året...Skicka hit lite också.. Gäller bara att dra ut alla kontakter och tända lite ljus, så blir det ryyysligt mysigt..  Love it.
    Det är mycket mysigare att inte dra ut kontakterna så ljuset fladdrar lite som levande ljus :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!