Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Flashbulb skrev 2011-10-02 18:10:02 följande:
Hur fan kunde du gå ut på en dejt med honom? Vad såg du i honom? Bara ett utseende som alla andra eller?! Vilken jävla omogen typ. Tycker synd om alla nördar som sitter och hoppas på någon, det är ju dem ni tjejer ska satsa på. Lovar er att ni aldrig hade blivit besvikna. Men tja.. deras utseende lär nog inte locka. Tyvärr något många går efter. Enkelt att märka när alla på dejtingsajter vill "veta vem de pratar med" Inget foto, inget svar. Som om det vore något spöke man talade till. Nä, de vill ha ett utseende för att enklare sortera ut dem som inte faller dem i smaken. Sedan klagar på de idiot killar de träffat på. Självklart, när de sorterar bort bra killar pga ett utseende.Karma är vackert.
Saken är den att det finns mindre attraktiva män som också beter sig som svin.
Och det finns nördar som är riktigt attraktiva. Så där är det nog mer du som generaliserar.
Sen tycker jag det är självklart att utseendet spelar roll. Jag måste ju vara fysiskt attraherad av en person. Det fantastiska är att vi alla har olika smak så den jag sållar bort faller någon annan perfekt i smaken.
Jag fattar att det finns folk som inte gillar mitt utseende och jag tycker det är okej.
Varför tycker inte du att det är okej att folk bryr sig om hur andra ser ut?
Det ska bli spännande må jag säga!