Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2011-08-13 23:55:08 följande:

Så så, du får ta det lite försiktigt med mig Cool

Nej här knusslas inte. Skynda på nu innan uniMog eller Sofia dyker upp.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-14 00:17:29 följande:
    Ahh, smyghångel!

Undrar om någon i tråden haft det på en riktig dejt Drömmer 

Det här är bättre än irl!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2011-08-14 14:06:10 följande:
    Då var man hemma från dejten. Det slutade med en övernattning.

Jodå, jag är en slampa, haha!
    Två gånger till och med

Men fan vet om det kommer bli fler dejter med denna karl, han är nog ganska nöjd med det han fick och avskedet kändes kallt när jag skulle åka.
    Helt ok, jag är också nöjd även om det inte skulle bli mera

Way to go girl!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2011-08-14 17:59:53 följande:
    Skickade iväg ett sms där jag tackade för en trevlig kväll och önskade honom en bra jobbvecka.
    Inget svar. Kan nog anta att jag hade rätt om att han inte är intresserad av mer än det han fick.

Jaja, bara att gå vidare och maila till nästa

(Ja, jag skata bort honom från min facebook, förbrukade exemplar vill jag inte ha med i vänlistan)

Kan man inte lägga sånt folk i en särskilt hörna på fb så att vi andra också vet att han är förbrukad.
    Men i vilket fall så verkar du ha landat. Nästa dejt blir inte lika nervös.   
  • Anonym (Mia)
    giftgrodan skrev 2011-08-14 22:58:35 följande:
    Åh gud, hångla har jag inte gjort på två år. Undrar om jag ens skulle komma ihåg hur man gör Förvånad <-- man börjar så iaf va? :P

Det är som att cykla. Man glömmer aldrig hur man gör för det sitter i ryggmärgen. Men du behöver komma UT och sprida ditt gift lite.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-14 23:03:42 följande:
    Min flirt som jag antagligen ska träffa i slutet på veckan verkar väldigt trevligt. Det är dock konstigt. Vi har messat i ca 1 månad nu och det känns verkligen som vi känner varandra haha. Anledningen till att vi inte setts än är att jag varit bortrest, han jobbar borta och jag har varit hemsk upptagen och har inte så lätt att få tag i barnvakt. En sån konstig känsla att veta så mkt om en person man aldrig träffat, men ändå gillar skarpt.

Men spännande är det.
  • Anonym (Mia)
    giftgrodan skrev 2011-08-14 23:43:38 följande:
    nu fick jag faktikst ett erbjudande...

Han: Men tjena hur e de ? ;)
    Jag: tja, det är väl bra. Vad är du för anonym filur...
    Han: Mys sugen?
    Jag: Inte med särskrivare

Men liksom, kan den där taktiken funka för honom, NÅGONSIN?

Bara på såna som sär skriver till baks.
    Jag lutar åt att dom går på så där eftersom det ger dom en kick att få skriva något som dom aldrig skulle våga säga irl. Sen finns det väl en eller annan svältfödd dam som tror att han iom ett sånt meddelande också har friat. 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-15 00:05:14 följande:
    Men alltså du, det där var sagt med en himla massa glimt i ögat. Och när du skriver "Jag tolkade ditt statement som att du hittat en liten unghunk som minsann bekräftade dig men som bara var lite ball för stunden och absolut inget som var något att ha i längden" så har du ju lagt in 78453 värderingar och tolkningar som jag inte sa.
    1. Han bekräftade mig, precis som jag bekräftade honom
    2. Att det aldrig skulle bli något var väldigt ömsesidigt.

Och jag kan LOVA dig att hade du skrivit samma sak efter att ha varit på en fest hade jag bara skrattat och gjort en "tummen upp".

Så du är mer än välkommen att sexuellt objektifiera någon ung förmåga ästa gång du är på fest
    Varför måste alla i hela världen tycka det ena eller det andra. Jag tycker att vi har en så pass god stämning i den här tråden att det inte är något problem att skämta m något sånt här. Man som kvinna. Jag tror inte att jag skulle ha reagerat annorlunda om Baloou skrivit det.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-15 00:26:27 följande:
    Exakt, precis helt och hållet så tycker jag

Och nu tycker jag att vi lämnar ämnet om sexuell objektifierings vara eller inte vara. Precis som diskussioner om feminism och sisåntdär
    Jag vill diskutera dejting

Just det!

Och bara för att undvika att tala om ålder så har jag börjat tänka lite för mycket på dejten från i våras som hörde av sig igen. Honom blir det nog inget seriöst med, men jag träffar honom gärna igen. Inom fyra veckor ville han ha en dejt sa han. Hmmm... Borde man skicka ett sms till honom om någon vecka eller ska jag spela cool och låta honom kontakta mig? Cool 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-15 00:49:56 följande:
    Det är väl helt okej om du hör av dig? Det är ju han som varit kontaktsökande nu? Då kan gott du också bjuda till lite

Ha ha
    Ja man ska inte hålla inne med sånt då kanske.
    Synd att det är lättare att låta bli att skicka sms till dom man inte är så intensivt intresserade av. Obestämd  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!