Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Ernst Hugo skrev 2011-07-27 00:16:36 följande:
Är du i bubblan? men spelar kanske ingen roll så länge som du mår bra av uppmärksamheten. Du sa dock att något skaver - kan beskriva skavet egentligen.
Kanske så att du vill bli lite uppslukad men undrar var i hans ryggsäck energin kommer till att vara så på?
Tror inte att jag hamnat i bubblan än. Då hade jag nog inte velat gå ut imorgon och spana. Men det känns ju fint att vara uppmärksammad. Vad jag menar är väl lite också att fastän han är så på så blir det inte jobbigt. Kanske för att han lyckas lägga orden rätt på något vis ändå. Fast om han ringer när jag ska ut imorgon blir jag nog lite sne. Jag har sagt att jag ska ut så jag tycker att han borde förstå att inte ringa då. Vi får se.
Men just för att jag förr tyckt att det blivit för mycket om en person hör av sig för mycket så gör jag inte det med honom. Och det är väl det som jag undrar över vad det beror på. För jag kan inte säga att jag är förälskad efter 29... 30 timmar. *s*
Han kanske bara är en person som lätt kan ge uppmärksamhet utan att det blir för påträngande. Eller också så kommer det att kännas värre. Men så länge det inte gör det så är det väl bara att vara nöjd. Men jag tänker inte göra honom exklusv redan. Absolut inte.