Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Hoppas ni sovit gott.
Jag då, är fortf plågad över att han inte hörde av sig igen. Känner mig korkad.
Det är han som är korkad!

Hej på er. Hur går det för er?
Själv är jag i en svacka just nu. Skulle helst vilja att Mr Right ringde på dörren i detta nu med blommor och en diamantring för att förenkla hela processen. Att jag skulle öppna med håret i en slarvig tofs och med lite halvdana kläder (eftersom jag tagit städdag idag) skulle inte göra Mr Right något. Inte heller att jag inte skulle orka vara trevlig och positiv hela tiden, för han skulle veta att jag var rätt ändå.
Det här är lite OT eftersom det här inte är nätdejting, men ni får förlåta mig men jag känner att jag behöver er åsikt lite grann.
Träffade på en kompis igår på stan. Han är en fd kollega som jag inte träffat sen i maj. En kille som jag kommer väldigt bra överens med och som jag snabbt blev väldigt "nära" med. Nej inte hångel, men vi kan prata öppet om i princip allt. Vi har roligt tillsammans och vi har alltid småflirtat lite. Satt ofta och fikade ihop, hittade alltid varandra när vi skulle ha större möten och så där. Vi är förstås kompisar på facebook och vi har alltid skickat fåniga och roliga sms till varandra, men vi har egentligen aldrig umgåtts på fritiden. Nu sa han att nu måste vi hitta på något tillsammans. Vi bestämde att vi skulle ta ett glas nästa vecka. Han tyckte att vi skulle göra det där jag bor. Till slut bestämde vi att det kanske "räckte med" att ta med en flaska vin och lite picknick mat och sätta oss vid vattnet nedanför mig. på skämt sa vi att vi skulle ta en tre till tre dejt, dvs umgås i minst 12 timmar. Jag sa att jag kunde ringa en annan kompis från jobbet och fråga ifall hon ville hänga med. Då frågade han om hon verkligen var hemma och om jag trodde att hon verkligen ville följa med. Så jag släppte väl det lite grann.
Så - frågan är ifall han är intresserad eller om han bara är kompis. Jag får känslan av att det är mer än kompis i alla fall. Sen är det ju det... I vanliga fall hade jag nog inte intresserat mig pga det här "problemet". Men han och jag kommer så otroligt bra överens så att det inte betyder något egentligen. Jag är 44 - han är 26.
What to do?!
Han tycker om dig och vill ligga med dig - helt klart. Vill du det oxå så go for it!