Inlägg från: Anonym (hjärtat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjärtat)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fick nyss ett mail på HP : "Hej ja... OJ... det kom en neger eller va de va, och skrämde mig utanför fönstret precis när ja skulle börja skriva till dig.!! fasen va rädd jag vart.............. "

ehhh?!? Vad svarar jag på det? "om du är så lättskrämd så är jag inget för dig, vänta bara tills du ser mig på morgonen!"

• Anonym (hjärtat)

Och jag ska på en ny dejt på söndag. Han är jääääättelång och jag är jättekort så det kommer nog att se kul ut! Men om vi sitter ner och dricker kaffe så märks det inte så mycket... ;)

Vi får se, jag har inga förväntningar alls, men har bestämt mig för att dejta de män som jag tycker verkar ok. En dejt varje helg tänkte jag. 

• Anonym (hjärtat)

Blir ingen dejt för mig idag med den jättelånge mannen... Han ställde in för att han var tvungen att åka och hämta sitt barn typ 40 mil bort. Men det gör inte så mycket, jag lyckas bara inte med min målsättning att ha en dejt varje helg. Å andra sidan är helgen inte slut än!

Jag var på trevlig tjejmiddag igår och kom hem halv två på natten och har precis vaknat. Helt alkoholfritt dock så jag fattar inte var huvudvärken kommer från... 

• Anonym (hjärtat)
    Klöset skrev 2011-11-20 12:17:19 följande:
    Har du varit på många dejter då? 
    Tre sen i slutet av augusti... Men det var förra helgen jag bestämde mig för en dejt varje helg! Vi får väl se hur det går med det. 
  • Anonym (hjärtat)

Kanske har han dyslexi, men jag faller verkligen inte för denna text...

"Kärlek byggs upp gennom kominikation och intresanta samtal jag har både brister och fel men har nu lärt mej av minna mistag och lärt mej av dom. Skriv du som har har är i rätt ålder och är utåtriktad med mycket energi framförallt ett snyggt indre och ha stil. Och som kan smitta av sig med ett härl... "

• Anonym (hjärtat)

Jag är skitfrustrerad. Det är mörkt och kallt och tråkigt på jobbet och jag har ingen att hångla med!!! Varken på jobbet eller hemma... Och slut på pengar redan nu.

Hur lång tid ska det ta att komma över ett ex? Jag känner inte det minsta för att dejta, fast jag vill träffa någon. Tror jag. 

• Anonym (hjärtat)
    Glädje58 skrev 2011-12-13 18:32:04 följande:
    Räkna med ett år i alla fall...
    Det har gått drygt ett år. Men jag var inte förberedd över huvud taget när har gjorde slut, det kom verkligen från ingenting! Jag har haft svårt att smälta det och förstår fortfarande inte varför. Jag blev av med min bäste vän från en sekund till en annan och känner mig ensam nu. 

Fast jag vet att jag inte kommer att vara ensam resten av livet, jag är alldeles för snygg, trevlig och rolig för det! ;) Det är bara det att jag just nu inte vill behöva leta efter någon. Jag hoppas väl på att springa på någon som tar andan ur mig, men eftersom det är mörkt och kallt och jag bara sitter hemma och ugglar så lär det inte hända just nu i alla fall...

Jaja, var sak har sin tid.  
  • Anonym (hjärtat)

Suck, jag vill HÅNGLA! 

Men inte med vem som helst, hade det varit så hade det varit enkelt. Glad 

• Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2011-12-17 10:54:08 följande:
    Det är väl bara att ta valfritt fruntimmer i tråden?
    Nu är jag ju inte lagd åt det hållet... men det kanske vore en idé? Flört

Fick ett intressant mail på HP idag:

"Ang stora barn:
    Någon sa att tiderna är dåliga. Jag tycker att de sällan varit bättre på många sätt. Någon sa att senegalesiska torghandlare skjuts ned. Imorgon hoppas jag att de ärver välfärden. Igår steg solen lågt. Imorgon stiger den mot högre mål. Någon sa Hej! "

Eh?  
  • Anonym (hjärtat)

Jag måste fortsätta dela med mig av en del av det jag får i inboxen på HP. Det här fick jag både igår och idag: 

"Hej du snäckan i en kylig damm
    som ur skalet alltför sällan tittar fram

Din pensel målar för mig din framtid
    låt nu bara din kärlek få vinna sin strid

Ty makten och härligheten är din
    från evighet till evighet

En liten dikt till dig för att fånga ditt intresse. Kolla gärna in min prfil och skriv tillbaka om du har lust."

En snäcka i en kylig damm? Ja lite originellt är det allt, men? 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!