Inlägg från: Anonym (hjärtat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjärtat)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vill ni ha en rapport från min date? Eller ska ni fortsätta tjabba om ålder på killar och veka saker hit och dit? ;)

• Anonym (hjärtat)

Åkejrå, eftersom ni tjatar så... ;)

Det var ett oerhört intressant möte. Spännande människa, väldigt öppen och rak. Jag kände mig inte ett dugg stressad eller nervös och kände inte heller såna där saker som "nu pratar jag för mycket eller nu pratar jag om fel saker eller..." Vi kom väldigt långt i samtalet på de nästan fyra timmar vi satt och pratade, vi blev båda helt trötta! 

Det känns som att vi är väldigt lika i mycket, även i utseendet. Och ja, jag tycker att han är attraktiv, men kände inget sånt där jättepirr... Vi ska ses igen och det ser jag fram emot.  

• Anonym (hjärtat)
    Isnogood skrev 2012-01-05 23:54:08 följande:
    Va kul

Alltid skönt när man kan sitta o prata obehindrat med någon fritt ur hjärtat utan att det på något sätt blir eller känns konstlat   
    Ja, också eftersom jag hade bestämt mig innan för att inte vara kameleont och att det faktiskt funkade. Jag klarade det med honom och bara DET är ett jätteplus. Jag kunde till och med prata om det med honom och han sa "ja, men du är dig själv, jag hade märkt det annars" och jag tror på honom.
  • Anonym (hjärtat)
    bellis79 skrev 2012-01-06 10:03:43 följande:
    Jag har blivit så tråkig känner jag.. har jobbat väldigt mycket på sistonde, sovit kasst o de helger jag ej varit själv så har det varit fullt ös. Jag har nu en hel o lång helg framför mig, började med ost o vin igår men är så himla sugen o bara slöa o vara själv o ta igen mig o träna , sova o äta istälelt för att vara social med vännerna. Borde det då varannan helg är jag ju med han jag träffar.
    Förstår ej detta men kan vara för det varit mycket som sagt o mycket känslo bergodalbanor men jag är ej ens sugen på utgång idag, vill bara träna o sen ligga i soffan hela dagen..

Suck.. förstår ej vad som händer eller så är det fd kroglivet som ej är kul mer.. levt ett rätt vilt o hårt sådant..
    Eller börjar man bli gammal?
    Jag tycker att det låter som att du behöver lyssna på dig själv och faktiskt bara ta igen dig! 
  • Anonym (hjärtat)

Är jag jättetöntig nu? Jag var ju på dejt igår, en dejt som jag tycker var lyckad. Vi bytte tel nr, men han har inte hört av sig idag. Ja, visst, jag skulle kunna höra av mig, men jag vill att HAN gör det. Är det töntigt? Och brukar man höra av sig dagen efter en dejt? Vi bestämde inget, han sa mer "hör av dig om du känner för att hitta på något". Jag är inte så van vid det här, vet inte om det finns några speciella "regler" som jag då inte känner till...

Jaja.  

• Anonym (hjärtat)
    Isnogood skrev 2012-01-06 20:29:35 följande:
    Då väntar han nog på att DU ska höra av dig om du e intresserad
    Fast jag mailade en grej till honom på HP och han har inte kommenterat det. 

Äh, jag krånglar bara till det. Men ok, jag är nog inte tillräckligt intresserad för att ta första steget. Eller är jag rädd för att bli avvisad? Jag vet inte... Får försöka stå ut med mig själv bara.  
  • Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2012-01-06 21:17:57 följande:
    Finns inga regler, annat än de just du väljer att hitta på. Ja, det är töntigt att år 2012 uppföra sig som om det var 1952. Är du intresserad? Ring honom.
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-06 20:33:32 följande:
    Fast jag mailade en grej till honom på HP och han har inte kommenterat det. 

Äh, jag krånglar bara till det. Men ok, jag är nog inte tillräckligt intresserad för att ta första steget. Eller är jag rädd för att bli avvisad? Jag vet inte... Får försöka stå ut med mig själv bara.  
     Varför fråga när du redan bestämt dig att du inte vågar ringa honom? Ja, du är rädd att bli avvisad. Det är en egenskap du delar med 70% av alla kvinnor. Men vad exakt händer om du blir avvisad? Blir du spärrad från FL? Går världen under? Tvingas du se Lilla Kycklingen 300 gånger på raken? Kommer ditt badrum att invaderas av två silverfiskar?
    Håhå, ord och inga visor! Det är bra... Ska sova på saken. 
  • Anonym (hjärtat)

Men alltså, nu har jag nog fått spel eller något... Jag var på dejt i torsdags, ska på en ny dejt i morgon, har chattat med två andra flera timmar under kvällen och dessutom blivit hembjuden på middag av en kille från min klubb! Funderar allvarligt på att tacka ja till middagen, trots att han bara är 25 och jag 44... Det verkar ju inte vara något problem för honom så varför inte? Han är ganska söt... De andra är oprövade kort, jag vet inte hur de ser ut (förutom dejten från i torsdags då). 

Ahhhh, allt på en gång... Ketchupeffekt eller vad?

• Anonym (hjärtat)

Tackade nej till middag med 25-åringen... Känns lite skumt att han ligger så nära mina barn i ålder! 

• Anonym (hjärtat)
    s07 skrev 2012-01-10 19:04:43 följande:
    Samma här, se en räcker, sen pratar jag m 2 till i telefon...men har en väninna som kunde gå på tre fikor på raken! Fattar inte hur man lyckas hålla isär all information?!
    Jag dejtade två på raken nu i helgen samtidigt som jag chattade rätt vilt med tre till... Det svåra var inte att hålla isär vad de sa eller hade sagt eller så, det svåra var att hålla reda på vad JAG berättat för vem! 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!