Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Märk väl, jag ser inte ner på dem som individer utan bara som potentiella partners.
Och så hände det igen... Jag var på en dejt där kvinnan verkade riktigt trevlig med både integritet och stil men likt f-rbannat slutade kvällen med sex.
Finns det verkligen ingen kvar som inte är lössläppt? Någon som inte bara söker sex utan primärt någon värd att spendera resten av sitt liv med? Jag ger snart upp...
Det verkar inte riktigt som ni är kapabla att förstå problematiken här...
Jag vill INTE ha en kvinna som vill ha sex på första dejten men detta kan jag ju inte veta såvida hon inte inbjuder till detta vid det tillfället. Att vi har sex på första dejten diskvalificerar alltså kvinnan omedelbart men för att "testet" skall räknas kan jag ju inte vara den som säger nej eller hur? Hur skall jag annars veta om hon tillhör de lössläppta kvinnor jag inte vill ha i mitt liv?
Sedan förstår jag inte varför ni drar in mitt beteende i det hela. Jag söker ju inte en som är som jag för då kunde jag ju lika gärna förblivit ensam.
Jag tror inte ni vill förstå helt enkelt för vad jag söker är en kvinna att dela resten av mitt liv med.