Inlägg från: Anonym (ready) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ready)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2011-11-25 15:49:59 följande:
    Ni som varit på date med någon, har magkänslan utifrån nätkontakten stämt? Jag har mailat med ett flertal killar och visst de har varit trevliga och så men jag har inte varit intresserad av att ses. Men den killen jag mailat med nu får jag pirr i magen av när jag får mail och vi mailat flera gånger varje dag. Hahaha sitter med ett leende när det säger "pling" i min mailinbox;)). Men jag undrar hur det kommer vara när man ses irl. Tänk om det känns helt fel:/ Hur har det varit för er andra?
    Lita på din magkänsla.. pirret betyder ju något  bra =)
  • Anonym (ready)

Måste dejten vara på en helgdag? kan man inte ses mitt i veckan?

• Anonym (ready)

Får massa fina komplimanger av killen, jag bara leeeeeeeeeeeeer =) inte van att få det elelr var länge sen man fick det så det känns helt underbart

• Anonym (ready)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-25 17:13:00 följande:
    Ja, visst är det härligt! Skrattande
    Absolut! man blir alldeles varm och fnittrig i kroppen haha =)
  • Anonym (ready)

Snart slinker den första fördrinken ner =)

• Anonym (ready)

HP är mycker fler yngre och seriösare människor tycker ja än de andra sajterna..

• Anonym (ready)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-04 11:43:16 följande:
    Jag ska låta er vara ifred i tråden... lycka till med all dejting! {#emotions_dlg.flower}
    Tackj
  • Anonym (ready)

Jag skickade ett sms till dejtingkillen och han vart jätteglad och han ser också fram emot lördag då vi ska ses för första gången. ååååååååååååååååå, vill att det ska vara lördag =)

• Anonym (ready)

Den 10:de närmare sig och bara längtar dit =)

Fick ett fint sms inatt av dejtkillen "svårt att sova och tänker på dig, hoppas du drömmer om något fint".. man bara smälter =)

Längtar längtar till lördag

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!