Inlägg från: Anonym (ready) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ready)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2011-12-11 18:26:00 följande:
    Hemma efter en underbar date. Jepp den slutade för två timmar sen och jag har haft det alldeles alldeles underbart
    Samma här.. också haft helt underbart..

Kommer ni att ses igen?
  • Anonym (ready)

Jag kommer åka om 2 veckor igen till hemstaden där dejtkillen är ifrån, längtar redan så ska boka tågresa imorgon :)

• Anonym (ready)

Är så himla kääääääääääääääääääääääär =)

Ska bli kul att ut på krogen nästa helg med tjejkompisen..  får gå på krogen när man inte kan träffa sin dejt..

• Anonym (ready)

Vanilla, hur går det för dig med dejten?

• Anonym (ready)

min dejt, fick sitt blombud idag som jag skickade... gissa om han vart glad och paff =)

• Anonym (ready)
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-16 15:38:06 följande:
    Anonym (ready): Jo det går bra tack! Vi tänkte att vi skulle försöka dra ner på mailandet till varandra nu efter att vi setts men det vill sig inte riktigt Hahaha. Fast förut blev det 3mail/dag nu blir det 1-2;)). Det känns trist med avståndet men det är sånt man får ta;)) 1timnes flyg är ju egentligen inte särskilt mkt... Vi ska ses i mitten på januari igen och då ska jag spendera helgen hos honom:))
    Vi mailar inte så mycket heller.. ringer varandra iställtet.. typ 2-3 gånger dagligen

Vi såg ju varandra för första gången nu helgen som gick och då hade vi haft kontakt med varandra i 6 veckor.. nästa dejt med hnonom blir 6 jan-8 jan då jag ska åka till hnonom.. längtar ihjäl mig
  • Anonym (ready)
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-16 15:54:46 följande:
    Jag har otroligt svårt för killar som är för "på" och jag måste säga att min date sköter det väldigt bra:)) Är själv inte bäst på att svara på SMS och dyl på en gång utan det kan gå flera timmar ibland ett dygn innan jag behagar svara och han har aldrig frågat varför jag inte svarar på en gång och det är betyg MVG enligt mig:))
    You go girl
  • Anonym (ready)

Ikväll ska jag och familjen på julkonsert med peter Johansson.. han som sjöng Champions of rock med queen låtar..

Kanske man ska flörta runt haha

• Anonym (ready)
    ulfsas skrev 2011-12-18 11:54:37 följande:
    Idag blir det DEJT.....Skrattande

med tvättmaskinen och dammsugaren, julstädning på gång alltså.......annars är det hellungt 
    En Kaffe  blir det så snart jag orkat upp...

Lycka till
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!