Anonym (Nervös dejtare) skrev 2011-08-05 10:23:54 följande:
Idag förstår jag varför man inte ska ha varandra på facebook innan man känner varandra bättre.
I hans logg hade en tjej (en verkligen skitsnygg tjej) skrivit till honom.
-När ska vi ses och kolla på nästa säsong?
Han svarar:
-Nästa helg om du kan =)
Ja, jag veeeeeet, urlöjligt, fånigt och jag har inte ett jävla DUGG med det att göra.
Men...det störde mig lite...
Suck, jag är en kass dejtare
Blev du ful i samma ögonblick som du fick syn på henne?
Sen måste jag säga att jag vill gärna att min blivande är snygg. Men man kan vara snygg på många sätt. Det behöver inte innebära att man är modellsnygg. Och vad tusan innebär det förresten? Jag tycker att många modeller är antingen fula eller helt neutrala/nollställda. Det kan räcka med att ögonen är fina, att det finns en connection mellan oss när vi tittar på varandra.
Sen finns det så många andra faktorer som måste fungera för att det ska bli en bra relation. Den här skitsnygga tjejen som han tillsammans med ska titta på någon säsong av nån teveserie eller vad det nu är för nåt, det skulle faktiskt kunna vara så att han inte finner nåt större nöje av henne än att sitta och titta på teve med, för att hon är rätt så tråkig. Skitsnygg men tråkig...
Ditt mål med honom nu är att se till att han inte tänker på teve när han är med dig