Smecker skrev 2012-04-09 02:00:26 följande:
Problemet är att du lämnar det alldeles för öppet för spekulation. Om en sak kan tolkas på två (eller flera) olika sätt, så är det kutym att kvinnor tolkar det på det sämsta sättet. En klassiker är:
"Älskling, jag gillar din nya frisyr"
"Jaha, och vad var det för fel på den förra då?!"
Återigen, Inte mitt problem utan deras, Eller har jag fel ?
Det är möjligt jag lämnar mycket för spekulation och om någon tolkar mig som jag har aspergers eller dyl så får dom gärna göra det, Det rör mig inte i ryggen den som vill veta frågar mig och dömmer mig inte utifrån några rader på ett forum.
Jag är långt mer avancerad än genomsnitts killen. Men det betyder inte att jag inte kan vara genomsnitts killen om jag vill- Som jag skrivit tidigare jag är fruktansvärt flexibel och anpassningsbar; Men jag anpassar mig bara om det finns anledning till det, Som jag skrev tidigare jag anpassade mig något enormt i ett tidigare förhållande och inneslöt känslor och primitiva drifter för att få det att fungera, Jag kommer aldrig göra det igen.
Det är jag som väljer och vrakar den här gången och det spelar ingen större roll vad någon slumpmässig person på ett forum säger, Jag bjuder in dom jag vill ha i min värld :)