Anonym (Sa) skrev 2012-04-09 20:46:10 följande:
För att vara rättvis, för att jag ju skrattade åt Smeckers inlägg,s å får jag väl förklara å ge respons. ärligt och rakt. (för jag ger raka puckar, alltid; tyvärr ibland..) Som jag såg det, om jag minns rätt, så var det väl du som påpekade något kring språket först? SÅ: då var du som "började". Läst dina inlägg nu, å du verkar verkligen vara extremt intelligent på ett plan, men kanske inte så smidig socialt sett? Är ganska strongt att göra sig ovän fort med människor, och som sagt var det du som "började". SÅ. Nu fick du respons av mig, istället för bara ett flabb som du kan missförstå.
Såg också vad du skrev om att "testa" tjejerna.. du låter som om du har ett väldigt stort kontrollbehov och som sagt som om du inte är sådär jättemkt socialt sett. Men men.. det är det lilla jag sett av vad du skrivit. Om det finns en annan verklighet bakom så har du missat att få fram den med dina ord.
Okej, Jag kan inte minnas jag sagt något om specifikt om språket- Jag är definitivt ingen mästare på Svenska men jag behärskar det tillräckligt för att kommunicera. Men om det var så så kan jag förstå att det var viss humor i att "läxa upp" mig. Jag har däremot väldigt svårt att tro det, Det är inte min personlighet och jag har sett flertalet stavfel både i mina egna och andras inlägg utan att bry mig om att korrigera (Undantaget när jag av misstag råkat skriva ett ord eller dyl som tex "Inte" som jag missade i något inlägg tidigare)
Nej jag kan erkänna att jag är inte alls bra socialt med folk jag inte känner, Jag håller en mycket formellare attityd.
Ja jag skrev om att testa tjejerna, Nej jag har inget kontrollbehov, Men jag har behovet av att veta var andra personer befinner sig- Hur avancerade eller sura skämt man kan använda sig av; Om personen överhuvudtaget är lämplig att skämta med. Om personen går att diskutera allt med eller enbart vissa saker,
Om jag känner att jag kan lita på personen ifråga. Osv det är så att säga mitt sätt att utföra någon form av analys av en person som man inte kan se någon som helst reaktion från undantaget skriftlig formulering och svar.
Jag är nog definitivt inte den rätta för vem som helst, Och vem som helst är definitivt inte den rätta för mig.
Däremot kan jag vara och är vanligtvis betydligt "vanligare" i vardagen, Men nu är det som sagt jag som väljer och söker. Personer som fungerar ihop med mig trivs väldigt bra, Och jag med dom. Andra har jag bara väldigt ytliga relationer till och för dom är jag som vem som helst.
Nog om mig nu.