Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Men ja då lär vi väl vara på samma bolag :-P finns väl inte så mycket att välja på i Östergötland haha

• Anonym (Färsking!)

Men ja då lär vi väl vara på samma bolag :-P finns väl inte så mycket att välja på i Östergötland haha

• Anonym (Färsking!)

Sorry men senaste veckan har tagit skitsvårt på mig och jag är i en depperiod, katten, osäkerheten på jobbet, med J, kompisen som är svårt sjuk, mormor med cancer. Och axeln, nu är smärtstillande tabletterna slut hur ska jag klara morgondagen liksom? Förlåt för gnället

Vanilla ice queen skrev 2012-04-13 19:43:57 följande:
    Lugna sig nu. Inte överanalysera Allt är säkert precis som det ska jag synd på distansen hade varit görkul att träffa er irl Men jag nätskålar här med min nyöppnade corona

• Anonym (Färsking!)

Jag är bipolär i grunden och har väl lite lättare att hamna lite djupare nere med tyvärr, har inte fått ta medicinen på länge pga sjukdom så jag är extra känslig nu bara det går över, men så det kanske förklarar de snabba humörväxlingarna och plötsligt impulsivitet. Tack för att du finns där, jag kanske behöver dig på Skype sen

FredrikCA skrev 2012-04-13 19:56:01 följande:
    Jag önskar jag kunde göra något, Men om du behöver prata av dig så finns jag iallafall för att lyssna.

• Anonym (Färsking!)

Tack, ser inte fram alls mot att träffa J ikväll. Är på så fruktansvärt dåligt humör. Men men jag kan ju inte ställa in en timme innan.

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-14 18:36:16 följande:
     Ös ur dig du, det låter som att det behövs. Kram!

• Anonym (Färsking!)

Verkar? Alltså han är Fucking 39 år och borde vara smartare än min dammråtta i hörnet men nä, jävla pucko. Allt detta för att jag sa nej till hans jävla cv idag? Seriöst?

takida skrev 2012-04-14 19:29:45 följande:
    Han verkar ju vara dummare än tåget...

• Anonym (Färsking!)

Hey såg ditt inlägg nu. Har inte ditt nummer i nya mobilen..

takida skrev 2012-04-14 20:18:44 följande:
    Roliga dejter är alltid positivt

Jag vet ju inte att han inte kommer att ringa men jag tror inte det. 

• Anonym (Färsking!)

Men fan jag klickar ju på att inte vara anonym.

Anonym (Färsking!) skrev 2012-04-14 20:22:10 följande:
    Hey såg ditt inlägg nu. Har inte ditt nummer i nya mobilen..

• Anonym (Färsking!)

Det skiter jag i! Han undrade om jag var sur, ja vad tror han? Morr killar är inte högt på skalan idag

Glädje58 skrev 2012-04-14 22:01:35 följande:
    Du, tänk på att han är konstnär. Sådana som vi kan inte rätta oss efter klockan. När vi skapar så skapar vi...

• Anonym (Färsking!)

Ja nyss släppte han ut fågelfan också så hon bet av mig en bit av fingret, blod överallt. Haha fan seriöst den här veckan..

takida skrev 2012-04-15 08:48:37 följande:
    Så han sa förlåt iaf, wow! Frågan är bara om han verkligen fattar...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!