Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag har gett mig in på happy pancake nu efter min skilsmässa. Och vem är den första jag stöter på? Jo en gammal kollega, eller vi jobbade aldrig ihop utan på samma företag. SÅ vi känner inte varann så...

men jag bjöd hem honom på en första dejt igår, och ni kan ju gissa hur den slutade han var kvar imorses.

Känns som aatt det blev första bästa, han vill gärna se vart allt leder och han  hade en flirt med en tjej tydligen som smsade flera ggr igårkväll som han sa ett par timmar senare så säger han att det känns så bra att han vill sägaa åt henne att han träffat någon han vill ge ett seriöst försök med. AH, jag bad honom att inte göra det vi vet ju inget än hur vi funkar och så men han var benhård han vill baara köra på en bana samtidigt.

Hm hur ska man göra? Jag hade ju ett par till nu på g på HP :p        

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-16 21:24:43 följande:
    För det första. Jag hade blivit jäkligt stressad om en kille jag var på en FÖRSTA dejt med sa att det kändes så himla bra att han funderar på att säga nej till den andra. Det är för mycket för snabbt. Han kanske kan tänka det i huvudet, men inte dra in mig i sina tankar
    För det andra förstår jag inte riktigt varför ni diskuterar den tjejens sms'ande? Kunde han inte lägga undan telefonen? Stänga av ljudet eller nåt?! Jag hade inte uppskattat om min dejts telefon plingade hela tiden och jag hade absolut itne uppskattat om han satt och svarade på sms.

Vill du dejta fler killar? Ja gör det då Det är ju lite hans problem om han låser upp sig på dig trots att du sagt ifrån..

hihi tack för rådet

nejmen precis jag sa ju tillochmed att han inte ens borde göra det, jag tyckte det var för tidigt jaja, han gjorde inte som förra dejten som ville flytta ihop inom ett år och att jag skulle flytta från mitt område för det inte var fint nog  
  • Anonym (Färsking!)

Min helgdejt meddelade att han stängt ner sin HP idag för min skull... hm... ja vad ska man säga.

• Anonym (Färsking!)

Hihi alla verkar ha lite problem med inloggningar hit och dit just nu, jg med då
    men jag pausade mitt HP, för att han gjord det, jag vill nog satsa på honom hn är så rar och normal, inget konstigt... och så jävl het Tungan ute 

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-10-23 20:54:40 följande:
    någon här som har nåt udda roligt tips man kan göra på en dejt?

Jag har tagit hem alla mina förstadejter till mig för att få en mer avslappnad stämning, bjudit på mat osv. Det är mitt tips, en film, rödvin, och om det klickar så har man inte långt från sovrummet, klickar det inte kan man bara be dom gå så är man hemma redan ;)
  • Anonym (Färsking!)
    An0nym0us skrev 2011-10-23 21:24:44 följande:

Och det är ju jättesmart! verkligen!

ta hem en snubbe man knappt känner.

Fast jag är naiv, och sen så har jag bara tträffat gamla kollegor på nätet nästan haha, men jag har tillgång till belastningsregistret och även kreditupplysningar utan omfrågandekopia lite backgroundcheck kör man ju alltid
  • Anonym (Färsking!)

Jag råkaade ju stöta på en gammal kollega på happy pankake, och shit... jag håller på att falla som en fura för honom. Han är helt sjukt fin som person och så JÄVLA läcker!

• Anonym (Färsking!)
    edonator skrev 2011-10-23 23:06:57 följande:
    hur kan du ha tillgång till belastningsregistret? det är inte offentligt.

Haha jag tänker såklart inte berätta hur Tungan ute
  • Anonym (Färsking!)

uh min dejt som det visade sig att jag jobbat ihop med han fick kalla fötter igår. Vill backa massa steg, vet inte om jag orkar någon som haft en konstig exflickvän som götr att han är supermisstänksam mot mig hela tiden...

sen tränar han tre sporter och gymmar alla dagar i veckan. Känns lite... ja... fulltecknat. Och han har prpoblem med att jag vill jobba mer än 8 timmar  per dag Obestämd  

• Anonym (Färsking!)

suck jag är så säker på att han dejten jag gillar massor inte vill ha mig så jag återreggade mig på HP ,,,, med ett annat namn så han inte ska kunna lista ut att jag är där igen ifall jag hade fel.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!