• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2013-01-12 00:15:39 följande:
    Går på ren envishet men skulle behöva en rejäl dos energi. Samt bli av med huvudvärken, dag 9 nu. Jag är helt färdig.

Inte kul med huvudvärk. Har själv spänningshuvudvärk dagligen. Har haft det i ca 23 år nu. Min sambo har upptäckt att jag pressar ihop mina tänder när jag sover. Hoppas att det är därför och att tandläkaren kan hjälpa mig. Hoppas att din huvudvärk försvinner snart. Kram
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-12 20:15:11 följande:
    Fråga om muskelavslappnande! Hadde en klasskompis på ssk-programmet som hade det problemet och hon hade jämt migrän och fick stesolid till natten och det hjälpte

Har läst att tens kan funka. Vill helst inte ta mediciner. Har aldrig velat äns inte som barn. Hatar att ta en parodi. Men jag har lärt mig att ta medicin mot huvudvärken när den blir jobbig. Tack för tipset hoppas dock att jag slipper stesolid.
  • Heidi1
    Cocacola skrev 2013-01-14 23:44:03 följande:
    Har sovit en massa, förkyld. Blev av med huvudvärken ikväll så helt fel var det nog inte.

Det hoppas jag med. Alla läkare har sakta kronisk spänningshuvudvärk.

Skönt att huvudvärken är borta.

Bråk med ex är aldrig kul. Kram till er!
  • Heidi1
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 12:44:12 följande:
    Jag har träffat en underbar man

Vad skoj. Berätta mer kanske?
  • Heidi1

Cola vad skoj med utbildningen.

Cajsa det låter ju inte fy skam.

Några i tråden vet redan men till er andra så är jag ny bliven singel.

• Heidi1

Jobbigt men det ska bli så skönt när han har flyttat. Det är han som har gjort slut.

• Heidi1
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2013-02-03 12:01:30 följande:
    Aj då, så det kan gå!

Flyttade ni inte nyss ihop?

Jaja, bara att ta nya tag! 

Vi flyttade till dena lägenhet 1 sep. Tillsammans nästan 10 månader. Precis bara

ta nya tag.
  • Heidi1
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2013-02-03 12:13:07 följande:
    Kommer ihåg att du var så lycklig.

Konstigt att det helt plötsligt efter 10 månader bara blir slut så där.

Kom det helt plötsligt eller var det väntat?

Tråkigt att det blir så när man precis börjat slå ihop sina påsar.

Det kom plötsligt för mig. Nu vill jag bara att han ska flytta så man kan gå vidare. Vi är vänner men det är jobbigt att bo med en som man har känslor för som inte är besvarde. Känns som man lever en liten bubbla för att stänga ute mina känslor för jag orkar inte bryta ihop mer. Det har hänt nu så mycket runt mig i tre veckor nu. En olycka kommer ju sällan ensam.
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2013-02-04 08:54:17 följande:
    Ikväll får jag äntligen träffa min goding igen, har ju inte setts sen i onsdags...

Gud vad jag längtar!!

Nyttigt att längta
  • Heidi1
    Bubsan skrev 2013-02-09 23:05:03 följande:
    Jag och två av mina bästa vänner ska gå och ta en alla hjärtans dag fika tillsammans. Jag frågade dem igår och de va på. Vet de tycker den dagen e jobbig, men den blir inte bättre än man gör den. Ska se till att de får ett litet paket oxå :-P

Vad gullig du är!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!