• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2013-04-09 19:29:23 följande:
    Halloj. Var på födelsedagsparty i GBG i lördags med ett besök på Lipp och Glow efteråt. Kul. Upp till Stockholm på söndagen.
    Var på senaste dejten just innan sportlovet. Trevlig tjej men ingen kemi som gjorde att det blev fler träffar. Som tur är så är nästa helg både barn och jobbfriFlört
    Har du någon dejt inplanerad? Lycka till!
  • Heidi1
    ulfsas skrev 2013-04-09 21:47:05 följande:
    Nixelipix. Ingen inplanering här. Får gå ut och se om det finns någon trevlig i Stockholms nattlivFlört

Själv då? Dejt osv?
    Tackar{#emotions_dlg.flower}
    Nopp inget inplanerat och kommer inte planera in något än. För mycket i och omkring mig nu.
  • Heidi1
    ulfsas skrev 2013-04-10 07:05:19 följande:
    Heidi1- synd att du har så mycket på gång nu då. Det blir ju så ibland. Som tur är så lättar det säkert snart.

Själv sitter jag i planet i Umeå och väntar på start. Sikten är bara 175m just nu och vi behöver minst 250m för start. Totalt vindstilla. Hoppas solen bränner bort dimman snart annars blir det en dryg dag.

God morgon alla
    En del beror på att barnens pappa är sjuk och om han ska kunna ha barnen något måste dom vara helt friska. Medicinen han får slår ut immunförsvaret helt.
  • Heidi1
    Madida skrev 2013-04-11 17:56:59 följande:
    Åh! Ibland blir man så rörd när man får meddelande på nätet. Fick detta på Badoo alldeles nyss. Tänk så fint han ställer upp för en medmänniska.

"Du har inga barnet jag ge dig om du ring mig 0733-xxxxxx"

Vilken snäll man. Han kan du ju inte dissa.
  • Heidi1
    ander25k skrev 2013-04-12 08:17:22 följande:
    Funkar bäst i alla lägen , passar det inte , så är det inte rätt person helt enkelt ......Nästa tack
    Precis
  • Heidi1

Jag svarar inte heller alla som skrivit till mig. Speciellt inte dom killar som drar någon halv taskig raggnings replik.

• Heidi1
    cajsasmamma skrev 2013-07-25 08:16:50 följande:
    Såg att denna gamla tråd hade fått lite liv igen! Tänkte bara hoppa in och säga att jag idag lever ihop med mannen jag träffade i januari. Vi letar efter gård att köpa efter att hans hus blivit sålt.

Träffades via nätet och det klicka direkt på första dejten och nu har vi tre blivit en liten familj!

Hoppas att alla andra ha de bra!

Härligt att höra att det får så bra för dig!
  • Heidi1

Själv så har jag tagit ett stort beslut att flytta till Norge med barnen. Mina föräldrar bor där och två brödrar.

• Heidi1
    Smecker skrev 2013-08-13 13:05:19 följande:
    Jag har löst problemet genom att inte svara dem som inte svarar.

Haha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!