• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:30:47 följande:
    Att prioritera mig själv och värdesätta min tid. Du då?
    Samma som du, men det blir tufft. Fast jag har kommit en liten bit på väg i dag....
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:35:14 följande:
    Jag får tacka för mig... det var trevligt att prata med dig Lilly11

Jag ska upp tidigt och mjölka kossorna, fan vad det mellanmjölk eller lättmjölk jag skulle tömma idag? Kommer inte ihåg. Jaja... det ger sig... kossorna vet säkert det

God natt på er  Hjärta

Tack detsamma. Var rädd om kossorna.

Natti natti
  • Glädje58

Fan, det var nog bra att jag lämnade ut mitt hp-konto här. För nu har redan tre kvinnor hört av sig och vill leva med mig.

• Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:29:34 följande:
    Det lät ju annorlunda. Mysk rysk medicin ska man nog akta sig för.

Lägg upp ett till konto då....så vi får lite skvaller..
    Får fundera lite, kollade runt och folk verkar på tok för normala för mig. Lägger upp värsta tonårs bilder med U-ring. Ska man lägga upp en bild på sin mage där eller Tungan ute Känns lite patetiskt.
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:38:58 följande:
    Fan, det var nog bra att jag lämnade ut mitt hp-konto här. För nu har redan tre kvinnor hört av sig och vill leva med mig.
    GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:38:58 följande:
    Där ser man! Grattis!

Jag tar åt mig lite av äran. =) ......eller kanske hela....skulle ju bli mer ego nu....
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 00:39:28 följande:
    Får fundera lite, kollade runt och folk verkar på tok för normala för mig. Lägger upp värsta tonårs bilder med U-ring. Ska man lägga upp en bild på sin mage där eller Tungan ute Känns lite patetiskt.
    På tok för normala....låter onormalt. Akta dig hahhaha
  • Lilly11

Nää....börjar det bli dags att ge kudden lite kärlek nu.....jag gör så. Godnatt!!

• Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:50:11 följande:
    Nää....börjar det bli dags att ge kudden lite kärlek nu.....jag gör så. Godnatt!!
    Samma här, dessutom ska jag kliva ner i en härlig säng med nytvättade sängkläder. Mmmm....

• Anonym (Färsking!)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 22:46:59 följande:
    Va?? Råkar du också ut för en massa konstiga saker/människor? Trodde bara det var jag.

Det verkar lite komplicerat det där trots att ni bara träffats ett par veckor......

Visst låter det komplicerat, och detta redan nu i de  fasen då man ska vara lite wild and crazy och nykär typ. Vilket jag faktiskt var tills han bavckade hundratrettiofemelvatusen steg.

Fick sms precis där han fortfarande konsekvent skriver puss. Lustigt för det är något jag reagerat på att oj, skriver man puss efter bara ett par dejter men han har gjort det sen dess så... jaja. haha

SHIT kan någon servera mig en schysst kille på silverfat? Han får gärna vara snygg med men det är fan oviktigt bara han har en vacker personlighet och gillar mig massor     
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!