• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (e)

Till helgen kommer min date och ska sova hos mig! på en madrass förstås... han tyckte det lät helt perfekt! ska fixa middag på fre, men har inte hunnit tänka ut vad vi ska äta resten av helgen jag hoppas man kan ta det lite som det kommer. Vilken bra värdinna jag är! kommer nog bli väldigt intensivt vi har ju bara träffats två ggr innan! men jag vill inget hellre än att ha honom hos mig.

• Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (e) skrev 2011-11-02 12:32:00 följande:
    Till helgen kommer min date och ska sova hos mig! på en madrass förstås... han tyckte det lät helt perfekt! ska fixa middag på fre, men har inte hunnit tänka ut vad vi ska äta resten av helgen jag hoppas man kan ta det lite som det kommer. Vilken bra värdinna jag är! kommer nog bli väldigt intensivt vi har ju bara träffats två ggr innan! men jag vill inget hellre än att ha honom hos mig.
    Men åh vad härligt det låter! Så kul för er!
    Jag tror nog inte att maten blir nåt problem, sånt brukar lösa sig!  
  • Lilly11
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-02 12:22:32 följande:
    Hej Lilly11 och välkommen in i tråden... har läst dina/era inlägg från igår kväll. Hoppas allt kommer att lösa sig för dig och att du snart kommer må som en prinsessa! 
    Åh, tack. Det behöver jag verkligen. Hoppas att du kommer att finna det som gör dig lycklig.
  • Lilly11
    ! men jag vill inget hellre än att ha honom hos mig.
    Det låter så himla härligt. Hoppas allt går bra. Och behöver du inspiration till matinspiration så kan vi väl hjälpa dig. Eller hur?
  • Anonym (e)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 12:51:43 följande:
    Det låter så himla härligt. Hoppas allt går bra. Och behöver du inspiration till matinspiration så kan vi väl hjälpa dig. Eller hur?

Tack!gulliga ni är ja det är en helt otrolig känsla har aldrig kännt så förut men jag känner mig sååå ringrostig på förhållande och allt vad det innebär.

Vill ju han ska känna sig välkommen och vill fixa god mat men fantasin är totalt borta!! 
  • Lilly11
    Anonym (e) skrev 2011-11-02 12:54:41 följande:
    Tack!gulliga ni är ja det är en helt otrolig känsla har aldrig kännt så förut men jag känner mig sååå ringrostig på förhållande och allt vad det innebär.

Vill ju han ska känna sig välkommen och vill fixa god mat men fantasin är totalt borta!! 
    Hade du tänkt dig nåt lyxigare eller nåt enklare? Kanske han kan fixa nåt??? =)
  • Anonym (h)

hade en helmysig andra dejt i måndags kväll hemma hos dejten, drack vin o pratade o en massor av mys.
    slutade med att jag sov över hos han happy happy me

• Glädje58
    uniMog skrev 2011-11-02 11:36:53 följande:
    Falsett och stammande?

Nåt åt det hållet. Hon på skatteverket pratade om både 320.000 och 160.000 kronor i vinstskatt...
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 12:13:00 följande:
    Skatteverket? Har du hamnat i klistret? =)

Inte riktigt så illa. Däremot så var jag lite sen med att lämna in deklarationen (För två veckor sedan :)

Det gällde vinstskatt på två fastigheter. Jag tog för givet att det var klappat och klart, så jag har festat upp en hel del pengar. När hon sedan sa att det inte såg ut som det var reglerat så försvann min mörka sexiga röst. Men det visade sig att mitt var klart och det var min exfru som inte hade betalat något.
  • Glädje58
    Anonym (e) skrev 2011-11-02 12:54:41 följande:

Gillar du lax?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!