Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-16 19:11:13 följande:
    Men då vet du vad du har att jobba med. Det kanske inte är killens fel att du inte lyckas hitta något pirr, utan så att du undermedvetet låser dig. Då blir det genast lite svårare att hitta något pirr..
    ja så är det säkert! jag sätter säkert nån slags spärr på mig själv av rädsla! så jag ska försöka tänka på de positiva sakerna och strunta i det andra och bara vara och ta en dag i taget!
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-16 19:24:24 följande:
    Det skålar vi på, tamefan.. Skål

Dessutom, om det nu skulle bli så att du råkar bli sårad.. livet tar väl inte slut där? Eller dör man då? Lyckas man gå genom livet utan att någonsin bli sårad så anser iaf jag att man visserligen har överlevt, men inte levt.. inte på riktigt.
    nä absolut inte o jag har blivit sårad ett antal ggr och eg så är jag nog inte rädd för det heller på nåt vis. Vet inte vad det är. Vill nog bara inte ha fler misslyckanden på nåt sätt.
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-16 19:27:33 följande:
    Tjafs. Det heter inte misslyckanden, det heter livserfarenhet. Och det tror jag väl att du vill ha?
    jo fast du vet ju inte vad jag har bakom mig
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-16 19:32:59 följande:
    Sant, men om det är det du har bakom dig som skall styra ditt liv kommer du gå baklänges genom livet.. det bästa du kan göra är att ge det du har bakom dig ett fett långfinger i luften medan du går framåt och njuter av utsikten.
    jo jag vet! Jag försöker tänka så och se positivt på allt!
    Jag vet vad jag behöver för att må bra och det är lätt att fly till nåt "gammalt" som man känner igen men som egentligen inte får en att må det minsta bra.
    Jag måste bryta det där mönstret och det är väl det jag är rädd för. Att jag ska åka dit igen för ingen av gångerna har jag sett detta förrän jag varit mitt uppe i ett förhållande och då har det kommit så mkt känslor så då är det svårt att dra...
    Nu vill jag se det INNAN och det är nog därför jag letar så mkt..
  • Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-11-16 19:56:36 följande:
    Du är rädd för att misslyckas tror jag. Men det är ju klart, har man bränt sig några gånger på spisplattan så är man väl försiktig. Det du behöver göra är att vara uppmärksam på vad du gör vid spisen. Men det får inte bli så att du slutar laga mat. Det är en felaktig lösning.

När det gäller pirret, eller bristen på pirret. Kan det vara så att du inte är i nuet, du tänker för mycket på konsekvenserna, hur det kan bli framöver och så vidare. I stället för att vara mer mindfulness. Ta in det du känner just nu när du är med honom. Men det kan kan vara så enkelt att det inte finns någon plattform för pirr med just denna kille.
    jag vet faktiskt inte så det är det jag måste ta reda på. inte ge upp allt bara för att det inte känns nåt just nu. Om inte annat är han trevlig så man kan ju umgås och hitta på saker för den skull
  • Anonym (ny)

Finns det INGEN jävla bra kille här i tråden som inte är så jävla komplicerad som vill dejta mig ;)

• Anonym (ny)

håller kontakten med min dejt och vi är båda överens om att träffas igen och se hur det kan utvecklas. Lite spännande

• Anonym (ny)

Det känns skönt för jag och min dejt är på samma plan. Vi tycker lika om det mesta men framför allt att vi ska ta det lugnt och känna oss fram för vi är båda rädda då han varit i ungefär samma situation som mig innan. känns bra!

• Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-18 09:06:59 följande:
    Min dejt skrev "min älskling" i slutet av hans sista sms igår kväll! Förvånad
    Ska jag bli glad (vilket jag blev) eller ska jag bli misstänksam för snabb framfart?
    hihi ja det låter ju lite "väl". min dejt skriver ofta sötnos och såna saker men det känns ju inte så kraftfullt som älskling!
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-18 19:27:24 följande:
    Hmm.. en tjej som kan göra en sån här grej vinner extra många pluspoäng hos mig! Skrattande

så har jag nästan gjort...fast med vattenpistol men HAN fick ingen, attackerade honom trevligt när han steg innanför dörren haha hahah haha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!