• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-11-16 14:58:50 följande:
    Varför tar folk bilder så man ser mobilen?
    Vänd på mobilen och kolla på bilden genom spegeln om man måste liksom. Doh.  
    Haha bara där kan man ju se intelligensnivån
  • visma1
    MrC skrev 2012-11-18 12:01:01 följande:
    Det gick väl bra Glad Eller vad menar du?
    Jag går ut för att träffa folk, dricka mig berusad och vara odräglig. Jag är knappast snyggare, det kanske osar porr om mig? Haha. Jag är ny i stan, kanske ett nytt ansikte kittlar de kåta norrlänningarna mer?

Varför tackade du nej till så heta erbjudanden? Var folket för fula och oattraktiva?
  • visma1
    MrC skrev 2012-11-18 13:31:46 följande:

Min planerade FL-dejt om 3 veckor meddelade just att hon troligen måste ställa in reda nu. Hon skulle troligen jobba extra den helgen. WTF. Vad ska jag göra då?
    Dumma brud, hon ska väl prioritera rätt?! Du får väl vara aktiv på BC och hitta en kandidat till den helgen!
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2012-11-22 12:33:14 följande:
    Man kan väl bara dejta långa killar  
    Det trodde jag också men har upptäckt stora fördelar med kortare killar, iallafall de som är runt 174 som jag
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2012-11-22 12:55:44 följande:
    Men tom jag är lång jämförelse viss med dig  
    Jag är en 172cm och en av mina kriterier är att killen ska vara längre än vad jag är.
    Ähhh sånt struntar jag i nuförtiden!
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2012-11-22 13:04:46 följande:
    Jag är fortfarande kräsen
    Hmm sa jag att jag tog vem som helst eller? Knappast.

Stark psykiskt och fysiskt står jag fortfarande fast vid att killen ska vara
  • visma1
    MrC skrev 2012-11-23 22:45:06 följande:
    Det dräller in mejl från singelmammor som vill dricka vin med mig. Ser jag ut som en vinkille? Tycker mer att jag ser ut som en ciderkille. Just nu dricker jag Cola.
    Är det några snyggingar då?
  • visma1
    MrC skrev 2012-11-23 23:00:31 följande:
    Hehe. Nja, i mitt barskåp finns ingen whisky alls. Bara vin, likörer och vodka.
    Borde vi inte tömma mitt barskåp? Vem är med mig?
    Åh ja. Jag spelar inte i samma liga och dessutom har jag lagt ner detta med dejting för ett tag.
    Jag dejtar inte, jag bara ligger. Bäst att vara tydlig från början. Eller hur?

Jag tycker att du ser ut som en ölkille.

Det är jättebra att vara tydlig från början, jag kan tycka att om man är på en dejtingsajt som tex MP och bara ute efter att knulla finns det väl bättre ställen att hålla till på. Vet inte vad Badoo är för sajt dock, kanske är som upplagt för sex där
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!