• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-10-14 22:09:42 följande:
    Äsch! Man behöver inte bli känslokall för att ha kk. Det där är trams!
    Möjligt, fast jag är kanske tramsig som helst har sex med nån jag känner nåt för.
  • visma1
    Ernst Hugo skrev 2012-10-14 22:12:35 följande:

Sen finns det ju möten som varken går under kategorin KK eller för den delen relation. Fyllda av innerlighet och just den kombon av spänning och trygghet man (kanske) söker med en annan människa {#emotions_dlg.flower} de finns där om man är öppen för dem
    Absolut! Och de är väl kanske sådana möten jag borde vara mer öppen för, inte så principfast.
    Madida skrev 2012-10-14 22:13:50 följande:
    Haha, det sa jag absolut ingenting om. Sex med någon man har känslor för är absolut bäst. Det tycker t.o.m. jag Solig
    Men jag tycker def. inte att man måste vara känslokall för att ha en kk. 
    Nej jag menade inte heller att man måste vara känslokall för att ha en kk. Och jag har testat detta med kk några gånger och det fungerade bäst när jag själv verkligen kände att jag inte ville ha ett förhållande med någon. Det är väl där skon klämmer, att jag egentligen vill ha ett förhållande.

• visma1
    Ernst Hugo skrev 2012-10-14 23:02:51 följande:

Känner du dig själv principfast? *nyfiken*
    Nja inte direkt men om jag utgår från tidigare erfarenheter så vet jag väl vad som passar mig bäst. Fast givetvis har jag inte upplevt allt
  • visma1
    lemonina skrev 2012-10-14 22:32:15 följande:
    Jag är inte känslokall men just nu vill jag inte ha känslor för någon bara lite sex emellanåt inget fel med det
    Ja men då vet du ju vad du vill ha! Skönt för dig!
  • visma1
    Improbabilis skrev 2012-10-14 22:12:23 följande:
    en tråd med 47703 (fyrtiosjutsensjuhundratre) inlägg.
    och med det ämnet.

en renodlad puckosajt!
    Och på den sajten hänger du! Inte klokt!
  • visma1
    DrManhattan skrev 2012-10-15 00:09:08 följande:
    Kändes iofs ganska poänglöst att förtydliga detta för berörd person.
    Haha jag har tråkigt
  • visma1
    lemonina skrev 2012-10-15 15:18:51 följande:
    Visma eller Fjärilen: Behöver hjälp.Glad Kanske har en arbetintervju längre fram och det pratades om ett hastighetstest vet ni vad det kan innebära? Frågar er eftersom ni jobbar med ekonomi. Har ni gjort ett sådant? Eller hört talas om det?
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, jag har bara kunnat säga att jag är supersnabb så har jag fått jobbet Eller hmm kanske behövt bevisa det sen då.
  • visma1
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-15 19:24:34 följande:
    Jobbar med ett helt gäng ekonomer, de är långt ifrån enstöringar.
    Niklas2k skrev 2012-10-15 19:26:00 följande:
    Ekonomitjejerna på mitt jobb är 31 och 20 år. Riktigt trevliga tjejer.
    Jag är 31, otrevlig och enstöring! Passar in i den gamla mallen för ekonomer?

• visma1
    lemonina skrev 2012-10-15 19:09:11 följande:

HAHA ok vet inte riktigt om jag litar på dig.

Ekonomer är numera inga enstöringar heller. Det var ju därför jag pluggade till ekonom för sjutton så jag skulle kunna sitta inlåst hela dagarna utan att prata med någon. Men nä nu ska man ut och inventera grisar mm  
    Haha! Kul med varierande arbetsuppgifter.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!