Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ärligt talat, vad hade man gjort om man inte hade haft en massa skön musik att lyssna på. Det är så härligt Glad

• Glädje58

Jag lyssnar mycket på spotify men har aldrig haft det i mina gamla telefoner. Försäljarna säger dock att det inte tar så mycket utrymme.

• Glädje58
    Cocacola skrev 2012-09-25 20:24:28 följande:
    ...Vad har du ätit med vaniljkesellan då? Eller förresten, jag borde kanske inte veta, ska ju försöka vara nyttig och jag misstänker starkt att svaret inte är nyttigt.
    Har nog bara provat den några gånger, som den var rätt upp och ner. Så det var inget farligt Solig
  • Glädje58
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-25 20:26:23 följande:
    Dvs i ditt fall med 2GB data räcker det till ca 34 timmar strömmande musik om du enbart lyssnar på spotify en månad.
    Men va fan, det är ju ingenting. Jag har ändå högsta kvaliteten Förvånad

Försäljaren berättade att han hade lyssnat några timmar varje dag under två veckor och det drog bara drygt 50Mb
  • Glädje58
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-25 20:58:07 följande:
    Cecile: 3,2 MB
    Timo: 4,4 MB
    ZZ Top: 3,4 MB 
    Runt 500 låter skulle ta 2GB. Inte så mycket med andra ord.
  • Glädje58

Tack för uträkningen JM Glad

Får se om jag klarar mig med pucken på 10GB. Annars får jag skaffa fast bredband

• Glädje58

Det var lite därför jag slog till nu. Fick både en smartphone och mobilt bredband (2GB+10GB) per månad för 499:- per månad. Ringa, sms:a och mms:a fritt. Inga extra kostnader. inga uppkopplingsavgifter.

• Glädje58
    Cocacola skrev 2012-09-26 13:02:06 följande:
    Halloj! Ovanligt tyst i tråden...
    Jag är tyst för jag äter. Man ska inte prata med mat i munnen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!