Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-27 22:53:28 följande:
    Åhh vilken dag, vilken underbar dagGlad
    Sol, bad, son och goda vänner. Ibland är livet på topp!

Roligt att höra - har själv oxå haft en dag vid havet med dotternSolig
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-27 23:30:14 följande:
    Takida: härligt! Låter görnajs!!! Själv har jag varit inlåst på psyk hela dagen, sen är jag korthårigare än jag någonsin varit (till axlarna...) tog bort allt sliter nu innan jag sätter i en hel förlängning så om en vecka förvandlas mitt axellånga hår till midjelångt hår fy känner att jag druckit lite väl mkt rose här i kväll också

När du sa rosè så blev jag sugen på lite vermouth här Skål
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-07-28 00:53:31 följande:
    Jag har en date på onsdag och den lär bli längre än 20 minuter!!! )

Grattis - har ni redan sexat på telefon eller? Oskyldig
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-07-28 01:03:09 följande:
    Nej. Inte alls. Vi har pratat 3 timmar via msn cam, och inget sex... Men känns det lika bra på onsdag så är jag inte singel efter det...
    Vi har mailat i två veckor också. Så det blev utdraget. Hoppas att det inte är luftslott vi byggt upp, bara.
    Ähh det blir nog bra - lycka till på onsdag {#emotions_dlg.flower}
  • Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-07-28 16:33:13 följande:
    I förrgår var det ju på riktigt den här tråden vart 1år! 

Grattis tråden och Madida! {#emotions_dlg.flower}Skål 

Skål

Lite jobbigt att bara komma till sid 5-6 innan man hittar sig själv och upptäcker att man tänker nästan likadant som för ett år sedan Solig 
  • Ernst Hugo
    Cocacola skrev 2012-07-28 17:06:33 följande:
    Halloj!

Allt bra med alla?

Har faktiskt inte pallat att skriva på några dagar. Fullt upp med att tänka, känna och analysera. Typ.

Killen i onsdags väckte nån gammal rädsla till liv. Sjukt obehagligt faktiskt.

En rädsla som får mig att må illa, som fått mig att sova i lille för att jag inte klarar att sova utan, som får mig att vilja stänga dörren om mig när jag duschar fast ingen är hemma och ingen kan varken komma in eller se något, som påverkar mitt klädval och mitt rörelsemönster. Har med andra ord helt klart något obearbetat skit som påverkar mig rejält. Time to deal with it. Frågan är hur?
    Det låter riktigt jobbigt men starkt att du orkar reflektera över det och vill bearbeta det
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-07-28 19:50:49 följande:
    Vad velig man kan vara!!! Blir arg på mig själv. I natt så kändes allt jättebra. Har tillochmed kommit fram till att hans utseende är rätt ok, som jag inte tyckte i början. Det var nog kortet i hans pres. Nu har jag sett mer och det är ok. Nu börjar jag tvivla på om vi kommer ha något intellektuellt utbyte av varann. Får helt enkelt vänta och se vad som händer på onsdag...
    Det som skrämmer mig mest är att om jag inte vill fortsätta så kommer jag nog knäcka honom mer än jag någonsin knäckt någon. Han har SÅ höga förväntningar på mig. Vet inte om jag kan leva upp till dem.

Ta upp det med honom. Dvs säg att du är rädd för att ni byggt ett luftslott och att du gärna träffas men med extremt låga förväntningar. Lite så.......{#emotions_dlg.flower}
  • Ernst Hugo

Ingen dejt ikväll men skall nog på en imorgon.

Funderade på det där hur höga krav man kan/skall ha, eller blir man begränsad genom att sätta krav.
    Jag tänker bara att jag - precis som jag skrev för ett år sedan jösses - att det skall kännas krilli krill i magen annars kan det kvitta.

Nu invänder den kloke att det kan krilla till i magen på lite olika sätt, eller ja då är det väl nedanför magen men ändå. Jag vill bli kär! Frågan är om det är för mycket att begära?    

• Ernst Hugo
    takida skrev 2012-07-29 00:28:52 följande:
    Att bli kär är väl inte för mycket att begära, det är väl snarare en förutsättning!

Ja kanske det, jag är bara lite cynisk ikväll {#emotions_dlg.flower} man snabbt lite knäpp av nätdejtingen känner jag. Referenserna blir skumma.
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 00:49:21 följande:
    På vilket sätt?

Jag iaf har en tendens att värdera mig själv (sent på kvällen iaf:) utifrån den respons jag får från de jag skriver till. Som om mitt värde skulle stå i relation till det, sjukt jag vet. Dessutom blir jag lätt summarisk när jag bedömer olika profiler. Dömer lite snabbt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!