Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bellis797 skrev 2011-10-17 08:43:07 följande:
    Jag borde vara så glad och o lugn men jag är det inte.. börjar tvivla och så.. Skitmysigt igår, långpromenad , jag fixade mat, vi kolla film o så.. sex gick inget bra .. han har för mycket hjärnspöken o låg o prata om han gått in i något för snabbt men han vill bara vara med mig iaf. Jag respekterar att det får ta sin tid.. shit jag är ju livrädd för sånt här seriöst själv men vet inte drog bara åt mig öronen igår o kände mig lessen , lite som att det inte kommer bli någon fortsättning o han kommer dra när som.

Vi pratade länge om detta igår men behöver nog lite råd, hur ska jag tänka gällandes att inte gå o förstöra detta nu?
    Jag är tyvärr helt fel person att råda dig i detta. För jag hade blivit livrädd. Speciellt eftersom det inte är första gången han piper om sånt här.
    Så, jag hoppas att någon annan kan råda dig
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-17 13:25:38 följande:
    Min 3:e dejt igår var jättemysig, var hemma hos honom som sagt. Åkte därifrån i morse Drömmer Å vi har bestämt att träffas igen på onsdag Glad
    Solig

Ang det där med att logga in på sidan vs inte logga in. Enda anledningen att jag kan veta att min dejt (om jag har nån) har varit inloggad är ju om jag själv varit inloggad. Så då har jag liksom inte så mycket rätt att pipa

Och jag vet att det är svårt, och jag vet att man blir osäker och nojjig som f*n  men för sin egen skull måste man verkligen försöka lugna ner sig. Det är bara tortyr om man tillåter sig tänka alla dessa tankar som poppar upp.

Men jag är ganska säker på att när jag väl får för mig att ge det en chans igen så kommer jag också sitta här och oroa mig. Det är ganska vanligt fenomen. Speciellt bland tjejer.

Men hejja er! JAG tror på er alla och läser med förtjusning om alla era dejter {#emotions_dlg.flower}

Bellis797 skrev 2011-10-19 14:24:47 följande:

För mycket kaos hos honom i hans liv tror jag.. o då funderar han nog på om han ska ha en till sak i sitt liv.. o så ser han att jag blir lessen o får han dåligt samvete för han vill vara med mig...men vi är inte ihop eller ng sånt.. för tidigt för det...

Men visste han inte det innan han blev medlem på dejtingsajt å så?
    Jag kan bli skitförbannad av det där. Ja, det är okej att känna att man har för mycket...att man inte mår bra. Men an drar INTE in en annan inte ont anande person i det.
    Har varit med om samma sak och tycker det är så jäkla dåligt. Egoistiskt.
    Anonym (e) skrev 2011-10-20 08:19:38 följande:
    Nå hur ska man nu klä sig första dejten jag tänker så att det ska inte vara för utmanade, så det blir en svart tight  tröja och svarta byxor.Låter det tråkigt att vara helsvart klädd? det spelar kanske inte jätte stor roll men man vill ju känna sig fin
    Ha något du känner dig bekväm i helt enkelt. Sånt du brukar klä dig i.

Jag skulle inte gå klädd helt i svart men det beror på att jag aldrig är klädd så. Eller jag kan ha svarta byxor och svart tröja men då kan jag ta en skarpt rosa scarf till detta eller så. Vill inte vara helt svart

Hemma efter ett par dagar i ödemarken utan kontakt med omvärlden. Har haft det SÅ skönt och skulle gärna åka tillbaka direkt igen!

Anonym (ny) skrev 2011-10-23 19:58:40 följande:
    Så jäkla märkligt. Har ju kontakt med en kille som är 11 år äldre, som jag berätta förut, som verkar så otroligt helgo! Han är verkligen omtänksam och allt det där. Jag vet dock inte varför men åldern är nåt som irriterar mig! Jag önskar att han vore 5-6 år yngre i alla fall.
    Är jag dum om jag ställer in en dejt pga ålder på en person som jag annars tycker verkar underbar???
    Det jag pratat med honom så har han allt det där jag längtar efter att få...varför har åldern blivit en sån jobbig sak för mig`??

Han har tonårsbarn som jag sagt samt att jag vet inte om jag ev vill ha fler barn...känns som om han är för gammal för sånt
    Fan vad svårt!!
    Jag förstår dig men samtidigt tycker jag absolut inte att du ska ställa in dejten om allt annat stämmer. Nej, ge det en chans..
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-10-23 20:54:40 följande:
    någon här som har nåt udda roligt tips man kan göra på en dejt?
    En dejt jag gick på hade ordnat en liten typ tipsrunda och när man kom fram var det picknick
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-10-23 21:44:19 följande:
    en sån dejt hade jag velat få av nån;) dessvärre känner jag mig själv o skulle aldrig orka jobba mig....
    Jul på liseberg är annars mysigt att ta med en dejt, men har ju inte öppnat än....
    Ja fast samtidigt känns min dejt som lite väl mycket för en första dejt. Tänk att anstränga sig så för varje dejt
    Anonym (Bored) skrev 2011-10-26 10:44:15 följande:
    Och så hände det igen... Jag var på en dejt där kvinnan verkade riktigt trevlig med både integritet och stil men likt f-rbannat slutade kvällen med sex.

Finns det verkligen ingen kvar som inte är lössläppt? Någon som inte bara söker sex utan primärt någon värd att spendera resten av sitt liv med? Jag ger snart upp...
    Men lägg av! Sluta vara lössläppt själv då.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!