Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bara jag som inte riktigt hänger med?!

"Ojj har du inga högre krav..hahahah dig vil jag treffa , en kaffi , Du värkar så skön, och att du er dig själv, med mig kan du känna dig trygg, å jag lysnnar, men rekna med att jag såger i mot obså...hahahah
    med mig kommer du att känna , att du får va dig själv!

Hm undrar om du gillar att stå i kö, lika mycket som jag!
    Blir du förbanad i trafikken , ? Då tror jag att jag skrattar på mig;)
    Nestan som *nemo* sa til blekksprutten..hahahah"

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-10 19:59:24 följande:
    hahahahahaha vaaaaa??????

Blekksprutten jag kissar på mig!  
    Jag tolkar blekksprutten som bläckfisk, men vad vet jag Dessutom får jag inte in det hela i ett sammanhang...
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-10 20:10:40 följande:
    Haha.. du har rätt.. blekkesprut är bläckfisk på norska.. men va sjutton menar människan!? Jag läser och blir alldeles förstummad tills jag bröt ut i ett fnissande Skrattande
    Säg inte att du tänker träffa människan Hopplös? Flört
    Klart jag ska träffa honom. Mailet var väldigt lockande. Att han var 17 år äldre än mig gjorde bara saken bättre
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-10 20:35:56 följande:
    Haha.. ja, det gäller att inte missa några guldklimpar! Flört
    Nej precis. Gäller att ha ett öppet sinne
    uniMog skrev 2011-11-10 20:45:42 följande:
    Bor du/han i Sthlm? Känner igen sättet att skriva Han blev mycket förnärmad när jag skrev att han var för gammal för mig...
    Nej, ingen av oss bor I sthlm :)

Spännande! Många som ska på dejter i helgen! Önskar er alla lycka till och förväntar mig detaljerade rapporter sen

Anonym (Sa) skrev 2011-11-11 21:08:14 följande:
    Har fyra andra som mailar mig... Men har tagit bort bilder å allt på dejtingsidan, orkar inte vara där mer. Dom mailar på min vanliga mail. En skriver en himla massa bra frågor hela tiden, annorlunda frågor, så att jag inte kan låta bli att svara..
    Han bor inte i Skåne?
    kristinah skrev 2011-11-11 22:27:29 följande:
    det är helt dött här - jag sitter och goffar chips och nötter och riktigt känner hur kilona lagaras på magen...blääääää

Den enda intressanta har än en gång kontrat med det som jag får höra alldeles för ofta: "det går lite för fort"

så nu har jag slutat höra av mig och ger väl honom det där utrymmet då...men det slutar ju oftast (alltid) med att det förblir helt jävla tyst...
    Om du inte är extremt PÅ och stressad så tror jag deras ursäkter är bullshit. Tror det är när de inte klarar av att säga rätt ut att de inte riktigt vill mer.
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-12 13:13:52 följande:
    Hallå,

Nu blir det en liten rapport här ifrån mig...
    Dejten igår var trevlig, vi åt mat och pratade om ditten och datten hela kvällen. Och eftersom vi inte bor i samma stad så fick han stanna kvar... 
    Vad mer kan jag säga..? Det är inte kärlek än iallafall... 
    Men känns det bra? Vill du träffa honom igen?

Herrejisses vad ni har legat i och skrivit under helgen kan aldrig nånsin resa bort igen

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 20:55:08 följande:
    Heeej resan gått bra?
    Japp den lilla resan var kanon!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!