Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
igår när vi satt i bilen berättade sonen min att pappa och *** ska gifta sig!
Kändes faktiskt nästan helt ok. När jag fick veta att de skulle ha barn trodde jag skulle gå under men det är ju ett par år sen. Fast kan ju dock medge att det även känns lite surt då han inte ville gifta sig med mig, även om jag vet att det inte var för att det var jag utan för att han helt enkelt inte ville gifta sig. Men människor förändras och mognar, och ska han nu gifta sig så är jag glad att det är med henne då hon är en bra tjej o sonen gillar henne.
Undrar bara när hans pappa kommer berätta det för mig, har haft känslan ett tag nu att det var på gång, o jag visste redan innan han berättade att de skulle ha barn att det var så. Känner honom rätt väl o märker när han har nåt han vill berätta men inte riktigt vågar....
realist som jag är förstår jag att jag inte direkt är den första exet berättar det för.. Förr hade jag blivit ledsen men inte nu längre. Jag tycker mest bara det ska bli intressant att se när han berättar det för mig, o jag vet ju att han drar på det för att slippa såra mig.