Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

s07 skrev 2011-12-19 08:51:59 följande:
    Tack för svaret förresten, jo så är det nog...men hur överkommer man det??
    kanske genom att bara njuta av det som är nu och inte tänka så mycket på framtiden?
  • Anonym (jobbigt)
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-19 09:21:33 följande:
    Ok, jag behöver hjälp från er! Är detta needy? Jag mailade min date i onsdags och sa att vi var dåliga på att dra ner på mailandet jag skrev även lite annat men inga frågor till honom. Har inte hört av honom sen dess. Jag har även sagt till honom att han inte behöver känna att han behöver höra av sig till mig hela tiden. I lördags skickade jag ett mms på min julgran ( hahaha han brukar skicka på sina bakverk så inget konstigt). Men nu undrar jag fan om han gått och dött!

Är det needy att maila honom nu? Ett almänt mail där jag skriver att jag saknar att läsa mail från honom, frågar hur helgen varit och lite sånnt?

Blir galen, bestämde att jag inte skulle data andra eftersom vi hade sex och ska ha en date nr 2 och därav känndes det som att sexet blev avgörande för min dateetikett hurvida jag träffar andra under tiden!

Fy vad jag har öppnat mig nu!
    // Förvirrad Vanilla
    Tycker absolut att du ska maila honom! Lite konstigt att han inte hört av sig.. 
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-19 17:53:55 följande:
    WTF.. det där har du snott av mig!! Förvånad
    Tss, har jag inte alls! sluta grinaCool
  • Anonym (jobbigt)
    NatalieH skrev 2011-12-20 12:19:51 följande:
    Jag accepterar INTE vem som helst.
    Sen väljer väl jag vilka jag vill umgås med ;)
    Flirtar gör jag och det är ju om intresse finns från min sida.
    Men har ju tyvärr blygheten emot mej :(
    Jag kan oxå vara rätt blyg men ibland flyger fan i mig...;)
    När jag var rätt nybliven singel var jag sugen som fasen. Vi skulle ha firma fest, o det fanns en het kille jag stött på några ggr. Jag sa till min kollega att: han ska jag ha! Kvällen kom o jag flirtade som bara den. Hur den slutade kan ni ju räkna ut själva;)Tungan ute
    När min kära kollega träffade honom nästa gång sa hon till honom att: jag hörde att M fick som hon ville! han undrade vad hon menade... Ja, hon sa att hon skulle ha dig o av vad jag hört så fick hon d:) Hahaha
    Trots detta träffade jag honom faktiskt en gång till efter d, men efter en otroligt klumpig kommentar från min sida blev det aldrig mer än så.... Jag e expert på att få grodor att hoppa ur min mun...
    Men roligt var deSkrattande
  • Anonym (jobbigt)

ifall någon antecknar så ska ni veta att jag är grym på biljardFlört

• Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-20 19:42:15 följande:
    Vann du?
    o vad har d med saken att göraSkrikandes
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-20 19:46:51 följande:
    Ja det har nog hänt om jag inte minns helt fel..
    minnet e bra men kort?Skrattande
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-20 19:48:09 följande:
    Ganska mycket när du är inblandad
    tja, jag vann? eller? jo, d måste jag ha gjort, kan inte tänka mig nåt annat.......Drömmer
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-20 20:11:51 följande:
    Minnet är underbart men kort, om jag får be
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-20 19:58:56 följande:
    tja, jag vann? eller? jo, d måste jag ha gjort, kan inte tänka mig nåt annat.......Drömmer
     Ja så länge du är säker på att du kan räkna så.. och att du inte fuskade genom att exponera häcken.
    är helt övertygad om att jag kan räkna! helfärgade bollar, halvfärgade bollar o en vit, du serCool
    o hur fuskar man genom att exponera häcken, om jag får fråga? Flört
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (ny) skrev 2011-12-20 20:14:58 följande:
    japp ska bli spännande han ska t o m hjälpa mig att laga min cykel :p bra eller dåligt?
    både hjälpa dig me cykeln och gå i affärer, låter som om du kommer få ut mer av det än hanFlört Perfekt;)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!