Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-11-16 18:31:35 följande:
    fan jag vet inte vad jag ska tro...känns som om jag letar fel han var supertrevlig och lättsam, jag var faktiskt inte alls nervös men NOLL pirr, känner INGET. Tänk om jag inte KAN känna pirr längre??! Eller måste jag ge det mer än 1 dejt kanske?? jag kanske är segstartad
    Du... det där var ju precis mina tankar för ett par dagar sen. Men skam den som ger sig... jag känner pirr. Och du har med största sannolikhet inte heller tappat förmågan för att kunna känna pirr Skrattande Det kommer om inte med honom så med nån annan.
    Smecker skrev 2011-11-16 18:36:58 följande:
    Nu har jag två tillägg till kravprofilen! Den påtänkta (inte påtända, tackar!) skall kunna laga en sån här:

">

Inte för att jag tycker det ser så otroligt gott ut, utan för att det är ett tecken på fantasi och äkta osminkat geni att komma på en sån sak. Mat kan jag laga själv, tackar som frågar, men skulle aldrig kommit på en sån grej..

Tillägg nr två är att det numera skall serveras (läs: jag serverar) tacos på dejt nr 1 eller 2. Mest för att jag vill ha någon som inte sitter och oroar sig för hur hon ser ut när hon äter, försök käka tacos på ett "fint" sätt.. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Underbart! Älskar ditt tillägg nr2! Mer sån dejt mat...
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-16 23:25:35 följande:
    Haha  ja. Jag hade lovat att återkomma med besked imorgon men han ringde nu ikväll och sa åt mig att inte dra ut på det eftersom jag ville träffa honom. Haha, självsäker :-P Så jo nu ska vi ses imorgon. Får vi hoppas att han inte har en sambo som han glömt berätta om..
    Ja, precis du får ta och fråga honom direkt om han har nån sambo Glad
    Anonym (h) skrev 2011-11-17 05:22:17 följande:
    har nån av er testat tillsammans.se ??
    Nä, vad är det? Nåt bra?

Nä, dags att ta sig till jobb... hoppas du haft en bra natt och får sova gott nu! 
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 12:52:50 följande:
    Åååhhh!!! Blir ingen dejt för mig idag. Han har blivit sjuk. Jävla trams!
    Nä, vad tråkigt du som har laddat och vi som har peppat! Men det kanske inte är kört än? Ni får väl fler chanser? Glad

Suck.. är jag paranoid eller är jag paranoid??!!
    Nu när en kille visar intresse och jag faktiskt känner intresse tillbaka så kommer mina tankar. Hur vet man om en kille bara är ute efter sex?
    Han är så go och verkar genuin intresserad men jag kan inte låta bli att tänka att han bara "spelar, smickrar" osv för att säkra sig lite sex...
    Så...hur vet man?? Eller kan man inte veta?
    Jo, fråga han såklart, men hur vet man om svaret som han ger är ärligt?  

Smecker skrev 2011-11-17 21:11:25 följande:
    Klart du är paranoid. Om det värsta som kan hända är att han är ute efter sex.. är det egentligen SÅ illa? Då tycker jag att din misstänksamhet är värre, för det kan förgifta relationen mellan er. Man kan aldrig någonsin veta. Aldrig. Så vad är då poängen med att grubbla över det?
    Det värsta som kan hända är att jag blir sårad! Jag tycker jag har blivit sårad tillräckligt och vill inte utsätta mig för det igen!
    Jag är ute efter mer än sex.. så är det bara det han är ute efter så vill jag inte träffa honom mer... och det kan jag inte avgöra om jag inte får ärliga svar ifrån honom eller om han bara leker med mig. 
    Smecker skrev 2011-11-17 21:24:34 följande:
    Du kommer säkert att bli sårad fler gånger i livet, det är ofrånkomligt. Ur det lär vi oss och kommer ur en erfarenhet rikare. Du kan inte veta ifall han är ärlig eller inte, du kan inte veta ifall han bara vill ha din kropp eller hela paketet, du kan helt enkelt inte veta. Varför oroa sig då? Njut av stunden du har, det visar sig tids nog vad han är för en.
    Jo, det vet jag.. men jag orkar inte just nu bara. 
    Men jag ska försöka att inte fundera på det och bara leva i nuet. Fast man hade ju önskat sig en lögndetektor... fast det hade nog om något skrämt iväg stackarn! Drömmer
    Smecker skrev 2011-11-17 21:57:03 följande:
    Jag kan bara utgå från mig. Hade en tjej visat sånt brist på förtroende för mig genom att komma med en lögndetektor så hade iaf jag bett henne fara och flyga. Antingen så litar hon på mig eller så litar hon inte på mig, det finns inget "Jo men jag litar ju på vad du säger, men..............". Litar hon inte på mig så får det vara. Jovisst, man kan inte veta vad en annan människa tänker och känner, det kan inte jag heller, men däremot så kan man påverka sig själv och sin inställning. Väljer jag att lita på den här människan eller väljer jag att inte göra det?
    Hehe.. oj vad allvarlig du låter! Flört
    Klart jag inte tar fram en lögndetektor heller!
    Jag tror inte det är helt onormalt att man (jag) tänker lite i dessa banor då jag blivit sårad av killar förr.
    Men jag gör ju allt för att han ska fortsätta vara intresserad av mig och mitt intresse växer.

Ända sättet är väl att ha sex med han.. så får man se sen... men det är ju inte på de premisserna jag vill ha sex liksom?
    Smecker skrev 2011-11-17 22:16:51 följande:
    Ja jag är allvarligt när det gäller den inställningen ja. Men jag tycker inte heller att du skall ha sex med honom på de premisserna, jag tycker du skall ha sex med honom för att du tycker om honom, tänder på honom och vill ha sex med honom, inte annars.
    Nä, och det tänker jag inte heller... men f-n jag tänder på honom och han tänder på mig med, har jag både märkt och han har sagt... så ha sex för att vi tänder på varandra är inga problem Tungan ute

Men undrar hur det är med känslorna från hans sida... det finns helt klart från min sida, därav rädslan att bli sårad Obestämd

Jaja.. jag ska sluta älta det här nu och leva i nuet och njuta av att läsa hans söta sms han skickar. Tack för din input i frågan {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!