Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ready) skrev 2011-11-19 12:33:29 följande:
    Här går det framåt, dejtar en kille från HP.. vi har smsat och mailat varandra och pratas vid lite grann.. så det känns bra så länge.. =)

Ojojoj.. min dejt kommer att sova hos mig söndag till måndag har vi bestämt efter en helg utan att kunna träffas Glad
    Ska bli så mysigt ser fram emot det Skrattande Undrar om det är att gå för fort fram..? Men va f-n det skiter jag fullständigt i!!

Anonym (h) skrev 2011-11-19 22:19:30 följande:
    härligt härligt. men ni har träffats innan väl? minet är bra men kort ibland
    Ja, vi har träffats innan.  Men det är ju inte månader utan snarare sen en vecka Oskyldig
    Anonym (h) skrev 2011-11-19 22:29:44 följande:
    trevligt trevligt.

jag flyttade mer eller mindre in hos mitt ex samma vecak vi blev tilsammans. sov hemma typ två nätter första veckan sen sov jag hos han hela tiden o då bodde jag bara 3-4 minuter gångväg ifrån han
    Jaha ja, där ser man, kul att höra. Ja, får väl se vad som händer här... 
    Jag vill ju men är så rädd för att bli sårad. 
    Anonym (ny) skrev 2011-11-19 22:42:08 följande:
    gud vad skoj att ni träffar era drömprinsar! jag tror aldrig jag kommer göra det. är aldrig nöjd tyvärr ingen ser ut som mitt x många har bra egenskaper men jag vill ha hela paketet!!
    Jag tror att du tillslut kommer att träffa Honom tillslut. Jag har känt som dig. 
    Men jag har ju träffat den här killen nu och kanske är han till och med bättre än mitt ex om allt går och verkar som det ska :) 
    Anonym (ny) skrev 2011-11-19 23:37:22 följande:
    men visst är det så. tror bara att jag liksom väntar på den där "kicken" som ajg fick när jag träffade mitt ex. vi träffades också via nätet o gick på en dejt och jag var tokkär efter 5 minuter! det är nog bara en önskan jag har liksom att det ska "klicka" sådär på en gång!!
    Jag vet att det oftast säkert inte gör det men så har det alltid varit för mig. Jag går nog bara efter hur det varit förut eftersom det är det jag vet om...
    Visst kan det klicka igen! 
    Jag kände nu att det klickade med han, den jag dejtar nu...  men det är nog tid som krävs plus det där talesättet att man måste kyssa många grodor... men det kan hända igen, du får inte sluta tro. Men jag vet att det känns hopplöst ibland!

Anonym (ny) skrev 2011-11-20 00:02:38 följande:
    jo jag känner inte att jag har nån brådska och det är nog både på gott och ont. Det känns som om jag verkligen letar efter den perfekte personen på alla sätt och vis...för jag tänker inte nöja mig med mindre MEN den perfekte personen kanske inte är den jag tror det är...
    Nä, bråttom ska man nog inte ha.
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 09:06:07 följande:
    så nu har jag pausat mitt medlemskap på HP sååå gött hoppas att jag slipper att komma ditt igen
    Hur länge har du träffat den här killen innan du kände att du nu ville ta och pausa ditt medlemskap?
    Har du och dejten pratat om det här med era konton på dejtingsidor? 
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 10:03:52 följande:
    vi började prata med varandra i onsdags och träffades i fredags, vi pratar dagligen i telefonen och det känns så bra. igår sa han till mig att han tänkte ta bort sig från HP.
    Så gott!
    Jag själv är rädd för att skrämma bort killen om jag förtidigt börjar prata om om att pausa dejtingsidan... så jag låter det nog vara ett tag till Tyst
    Skönt för dig att det var han som tog upp saken Glad
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 10:54:39 följande:
    Inte som min förra som krävde det efter dejt 1!!!

Shit vad sur han blev nu när vi slutade träffas när han fick för sig att jag INTE hade pausat tjena mittbena liksom jag hade ju pausat men jag återaktiverade ju innan honom  
    Hahaha... allvarligt!? Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!