• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag är på god väg att sålla mig till skaran som tänker, funderar o analyserar..... Jävla skit!

• takida
    Night sky skrev 2012-02-14 15:39:07 följande:
    Ja, akta dig för att komma dit... det är för j-a jobbigt rent ut sagt!
    Jag försöker verkligen att go with the flow, leva i nuet, men vips så ploppar en tanke upp.... Hatar det!
  • takida
    bellis79 skrev 2012-02-14 15:43:53 följande:
    Ingen dejt imorn, jag måste iväg på annan ort på möten jaja.. förseslog lördag , då har jag en fredag och en lördag.. hmm kan bli en trevligare helg än en stressad mötes Isabell..

Dock så är jag lite tveksam mot han på fredag.. lever lite olika liv och han verkar gilla o dricka en del öl.. ( dansk) men samtidigt jag gillar o träna en hel del.. jaja får se hur han är in real life.. en middag kan jag klara av:)
    En middag fixar man alltid!Glad
  • takida
    Smecker skrev 2012-02-14 15:48:57 följande:
    För att hålla oss till sanningen, så vet jag visst hur man lindar in det. Jag har bara ingen lust, det är tråkigt att linda in det och de flesta förtjänar inte ansträngningen det tar att linda in något. Jag kallar en kofot för kofot, en hjärna för hjärna, och resultatet för köttfärs. Simple as that.
    Jag vet, jag vet:)
  • takida
    Smecker skrev 2012-02-14 15:52:29 följande:
    I måttliga doser är det nyttigt. Om du tänker för mycket på nästa steg, kommer du tillbringa livet på ett ben.
    Jag går inte runt o tänker på nästa steg, eller tanken finns såklart där men inget jag lägger någon vikt på. Just den biten tänker jag att jag tar när och om den kommer. 
    Jag tänker mer på att han börjar kännas lite off kanske... Men vi ska ju ses ikväll så då får jag bättre chans att känna av honom. 
  • takida

Fan fan fan, min dator gick paj, den är helt stendöd;(
    Nån vänlig själ som vill ta en titt på den? Är liksom helt handikappad utan den..

• takida

Uppdatering från gårdagen: hade en väldigt mysig dejt;) han visar klart att han tycker om mig men jag tycker ändå det är jobbigt när han inte kan säga det i ord.
    Fick en fin alla hjärtans dag blomma av honom med en tanke bakom;) synd bara att jag inte hade något till honom... För sånt där romantiskt tjafs suger jag på...

• takida

Tro det eller ej men som genom ett under så funkar nu min dator igenGlad tjohoo!
    Men tack snälla att ni ville hjälpa en stackars M i nöd:) 

• takida
    Legacy skrev 2012-02-15 21:50:24 följande:
    hahaha ja, det skulle ju vara bra Skrattande jag tror inte jag ska slänga ut min dejt, jag stod ju liksom ut i helgen med honom... sååååå. Risken är ju liten
    Vad härligt att höra att det går bra med din dejtGlad
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-15 22:08:49 följande:
    Wiiiieee, kan du inte trolla min frisk med?
    Jag kör en liten handpåläggning bara så ska du se att den funkar senSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!