• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 18:27:43 följande:
    Jag vill att det ska bli nästa helg NUUU!!! Då är det klackarna i taket för Vanilla Jag vill ut och förtära alkohol och hångla *längtar*
    Ja nu är det allt hög tid att du får dig lite hångel!! Tungan ute
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-12-16 19:17:00 följande:
    Hej på er ville bara titta in o se hur ni har det CoolNgn som fått till det Flört?
    Trevligt att se dig! Kul att höra att det går bra med killen Glad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-17 18:56:02 följande:
    Fy hellskotta vad soft det är att träna egentligen. Ni vet den där känslan av mjölsyra så man nästan men bara nästan vill kräkas!!! *pussar på mina osynliga biseps*
    Gött att du kom iväg!! Själv funderar jag på om jag ska ge mig ut i regnet och springa nu eller om jag istället ska ställa klockan och springa innan skolan imon bitti.. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-12-17 19:51:15 följande:

Vad duktiga vi är. Jag har också varit och gymat
    Hmm, så du säger att jag är duktig dags att slänga på mig kläderna och ge mig ut nu då... Skrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-17 19:57:42 följande:
    Takida: Ut å spring med dig!!!

Lemmo: Då är vi duktiga hela gänget då

Ligger och kollar Greys och käkar aladdinask Varför plockar de bort alla goda bitar för?!
    Okej okej jag är på väg Skrattande
    Har slarvat bort mina lurar men hittade ett par gamla som tur var för springa utan musik är en omöjlighet.
  • takida
    lemonina skrev 2012-12-17 19:51:15 följande:

Vad duktiga vi är. Jag har också varit och gymat
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-17 20:26:31 följande:
    Takida: Duktig kicka nä träna utan musik går inte!!!
    Tack för peppen tjejer! Det var riktigt jäkla skönt och jag kom in i ett bra tempo och benen kändes stabila! 
    Fick tom upp pulsen lite och det är inte illa för att vara mig ibland när jag tränar kunde man nästan tro att jag vore död om man ska se till min puls.. 

• takida
    Cocacola skrev 2012-12-26 22:08:54 följande:
    Tror det. Skrattande Men nog har det varit dött härinne...

Tror även jag misslyckades med att svara på inboxningar från ungens mobil, eller så vill folk inte skriva till mig längre. Oteknisk cola gissar jag på.
    Ja tråden håller nästan på att dö ut... 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-12-26 22:17:27 följande:
    Aaaaaaah! Det måste vi ju göra något åt. Dax för lite dejtande kanske?
    Nje inte för mig. Hur går det för dig med den där svåra killen då? 
  • takida

Nyårsafton ska spenderas med sonen och goda vänner i ett varmt land långt borta Glad

• takida
    Shades skrev 2012-12-27 21:14:21 följande:
    @Takida - Det låter grymt trevligt ! Själv är jag barnlös den veckan så något annat måste göras. Kanske jag får plats som bagage? ;)

@Vanilla - Tja, jag klagar inte och fram tills jag finner mitt livs stora kärlek förblir jag i detta tillstånd :)
    Vill du haka på som bagage får du göra dig väldigt liten Flört 
    Ja det ska bli hur skönt som helst att åka iväg!  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!