Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-26 12:59:13 följande:
Jag ska träffa min dejt igen på fredag.. ska bli skoj, vi ska ut och äta och hitta på nån aktivitet (vilket vi inte riktigt än har bestämt) Men jag ser fram emot det iallafall.
Jag tycker det är lite värre så här när man träffats ett par gånger att hitta på saker att göra. Folk verkar bruka jaga upp sig så mycket över vad att göra på första dejten. Vilket jag inte ser som nåt problem. Men nu börjar jag få lite prestationsångest.
Man har träffats ett par gånger, gjort det vanliga, fikat, promenerat, ätit mat ute och hemma osv.. men sen då liksom då kommer frågan "ja, vad vill du hitta på nästa gång då?" Och bums får jag hjärnsläpp
Jag vet att det är dumt och jag försöker att inte tänka så mycket.. allt löser sig, det vet jag ju..
Du då "Hopplös" inga trevligheter själv att berätta om?
Jag förstår faktiskt precis vad du menar. Men kan ni inte kanske bowla eller spela biljard? Jag var på en dejt en gång (var kanske 5-6 dejten) och vi gick på husvisning. Skitkul! Vi låtsades vara ett par och gick runt och tittade. Nu tycker ju iofs jag att sånt är riktigt kul och han var på. Beror lite på vad det är för kille.
Eller plocka svamp? Gå tipsrunda? Visa varandra er favorit film? Lägg ett 1000-bitars pussel?