Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Kamme skrev 2011-10-26 11:13:30 följande:
    är man en nolla tar man varje chans man får att ligga you know... finns det möjlighet så "skryter" man ju självklart om att man fått något också... haha
    Precis så jag tänkte..
    Men även om jag kan skratta åt det hela så blir jag på riktigt fruktansvärt irriterad. Finns få saker som är så avtändande som män med hemsk kvinnosyn..
    Kamme skrev 2011-10-26 11:18:29 följande:
    Antagligen får han bara ett pitty-fuck då och då. Eller så måste det ju vara så att han är guds gåva till kvinnorna - eftersom han är singel och inte lyckas behålla en enda tjej av alla han dejtar... :s
    Min tanke var lite att oftast, om jag hoppar i säng med någon på första dejten, så beror det på att jag inte ser några vidare potential i mannen. Jag kanske tycker han setr bra ut men ser inte hur det sulle kunna leda någonstans.
    Nån gång kan jag säkert ha fel men oftast beror det bara på att han inte väckte nåt ytterligare intresse hos mig.
    Anonym (hoppla) skrev 2011-10-26 12:02:57 följande:
    Jag bryr mig inte om vad andra gör, så länge det inte är min partner som gör så. Jag vill inte vara ihop med en som ligger runt, för jag bland annat tänder inte på en person som gör det.
    Men ligger man verkligen runt om man då å då har sex fast man är singel? Tycker du det?
    Jag har ju min sexualitet och sexlust oavsett om jag är singel eller ej..

Hmmm, ingen som vill berätta något om någon rolig dejt istället?! Solig

Utan värderingar och öknamn

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-26 12:59:13 följande:
    Jag ska träffa min dejt igen på fredag.. ska bli skoj, vi ska ut och äta och hitta på nån aktivitet (vilket vi inte riktigt än har bestämt) Men jag ser fram emot det iallafall.

Jag tycker det är lite värre så här när man träffats ett par gånger att hitta på saker att göra. Folk verkar bruka jaga upp sig så mycket över vad att göra på första dejten. Vilket jag inte ser som nåt problem. Men nu börjar jag få lite prestationsångest.
    Man har träffats ett par gånger, gjort det vanliga, fikat, promenerat, ätit mat ute och hemma osv.. men sen då liksom då kommer frågan "ja, vad vill du hitta på nästa gång då?" Och bums får jag hjärnsläpp Obestämd 

Jag vet att det är dumt och jag  försöker att inte tänka så mycket.. allt löser sig, det vet jag ju.. Skrattande 

Du då "Hopplös" inga trevligheter själv att berätta om? Glad 
    Jag förstår faktiskt precis vad du menar.  Men kan ni inte kanske bowla eller spela biljard? Jag var på en dejt en gång (var kanske 5-6 dejten) och vi gick på husvisning. Skitkul! Vi låtsades vara ett par och gick runt och tittade. Nu tycker ju iofs jag att sånt är riktigt kul och han var på. Beror lite på vad det är för kille.

Eller plocka svamp? Gå tipsrunda? Visa varandra  er favorit film? Lägg ett 1000-bitars pussel?

Glömde svara på hur det går för mig.

Har faktiskt pratat lite med någon men är fortfarande livrädd efter att jag fick reda på att killen jag dejtade hade sambo och barn.
    Är rädd att bli så lurad igen..

uniMog skrev 2011-10-26 13:03:00 följande:
    Jag träffade ju mitt lammkött för... Ja vi började väl prata för en månad sen ungefär. Sen dess har jag inte sett någon annan. Det är sådär löjligt rosenskimrande och allt bara funkar :)

Vi skrev till varandra samtidigt på HP och redan efter hans första svar till mig så kände jag att det var något speciellt. Han är fullständigt fantastisk och inte alls vad jag trodde att jag ville ha :)
    Så härligt det låter! Precis så ska det kännas.
    Njut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-26 14:34:54 följande:
    Jo, vi har ju lite funderingar på vad vi ska göra på fredag, bara inte bestämt helt än. Men jag menar snart är ju det vi gjort på fredag också gjort.. och sen kommer frågan igen..  Haha.. jag vet att jag bara är löjlig nu och lite ironi är det ju inblandat här. Så illa är det ju faktiskt inte.. .men lite tips så som du gav kan ju vara guldvärda, så tack! Glad
    Haha, måste det vara så planerat och uppstyrt då? Kan ni inte bara umgås? Köpa hämtmat och kolla film? :)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-26 14:36:26 följande:
    Och jag förstår din rädsla här... men det är bara att ta det lugnt och prata vidare med killen i fråga och ta en dag i taget helt enkelt.
    Men känns det bra annars, verkar det vara en bra kille iallafall? 
    Ja han verkar vara en väldigt bra kille. Mn det verkade den förra också vara...
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-27 15:31:50 följande:
    Hm blev uppringd igår av mitt ex "kompis" som vill ses hemma hos honom och se en film. Out of the blue bara sådär... och sen vill han att jag aldrig säger ett ord till mitt ex om att vi träffats.

TJena eller inte. Ramlade över hans profil sen av en slump på HP. (idag) där han skriver att han värderar sina vänner och ärlighet över allt annat.

Jajemen :p   
    Så förbannat osmakligt!
    Anonym (Mojo) skrev 2011-10-27 21:57:37 följande:
    Haha, nätdejtingsajter är nog inte min grej....och då har jag inte ens gått på dejt Skrattande

Jag är för unik för att nyanserna skall komma fram väljer jag att tolka det som, men det finns säkert fler tolkningar. Flört 
    Haha, tycker din tolkning är klockren. Tänker lite så om mig själv också
    Och ödmjukhet är en väldigt vacker egenskap
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!