Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (jobbigt) skrev 2011-10-27 22:44:08 följande:
    Var ju på dejt idag.... han hade en väldigt pessimistisk syn på livet o var inget för mig. Men det var ändå trevlig o han var lätt att prata med. Vi skiljdes åt med en kram. Några timmar senare fick jag ett sarkastiskt sms... 
    Vad är det för fel på karlar????? nog för att jag inte vill träffa honom igen, o han uppenbarligen inte mig men varför vara så jäkla dryg för??
    Lives goes on och imorgon när jag ska ut  på stan o svira ska träffa en annan grabb! kanske blir bättre lycka imon då!
    Jag träffade ju en sån negativ  person också för ett par månader sedan. Det kändes ytterst märkligt att prata med en person som kunde ge ett svar med negativ vinkling/tolkning på allt.

Vad skrev han i sitt sms sen då?
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-28 17:48:41 följande:
    ok help, helt plötsligt har han nya dejten bara bestämt att han ska komma till mig och vara hos mig på lördag vi har INTE sagt ett ord om det innan men... han säger det som att vi har det innan. jag frågade försiktigt att "vi har ju inte sagt detta?" han hävdar då att vi chattat om det men... jag har ju chatloggar som säger motsatsen... eh?

det är ju en fd kollega.... vad ska jag göra? visst trevligt att ses men han har sånna problem med att jag får inte vara fööör på för då har han sagt att han ledsnar alltid men... vadan detta? detta är väl ganska jättepå?

jag gillar honom, men... känner mig redan helt låst. Ska det kännas så? Instängt liksom... och skumt?     
    Men vadå? Kan du inte bara säga att du inte vill ses hemma hos dig och att det isf måste blivit ett missförstånd?!
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-28 18:07:39 följande:
    förlåt att jag förklarar som en kratta det är svårt att återge telefonsamtal och allt

jag påpekade att vi aldrig sagt att vi skulle ses lördag, dessutom sa han att oj ja jag ska ju gå på en halloweenfest men då har det krockat med att jag skulle träffa dig...

fast jag sa ju att men det har vi inte ens sagt?

Okej jag inser nu när jag skriver dett att det låter urkonstigt och att det nog inte är jag som är konstig i detta fallet, jag har mina sidor men att vara såhär knepig vettesjutton

Sorry att jag förklarar som en kratta        
    Haha, jag hänger inte alls med. På nåt av det där du skrev. Men jag är ju blond...
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-28 18:19:34 följande:
    Jag med det är nog det som är problemet

Hm nedbantat:
    han bjöd in sig själv och får det att låta som att vi har bestämt detta innan. Men det har vi inte haha ärligt jag kanske ska leta blonda killar :p  
    Vill du träffa honom så kan du ju bara glida med. Vill du inte så kan du väl säga typ "Men du...nästa gång kanske du kan fråga om vi ska se och inte bara berätta för mig " Alltså med en mjuk ton..
    Anonym (e) skrev 2011-10-29 08:47:07 följande:
    Har  ni några tips på den "perfeka date-maten"? ska bjuda snyggingen på middag på fredag men vad??
    Tapas kan väl var lite småsexigt?
    Inget slabbigt iaf så skippa köttfärssås, tacos, hamburgare och såna saker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-30 23:15:35 följande:
    okej jag vet inte riktigt nu men....  han tog stryptag och tryckte nermig i sängen och slet av toppen sådär bryskt och bet mig i halsen och drog mig i håret.... innan detta var han bbara världens gulligaste....
    hmmm
    Men SHIT!
    Såg nån som skrev att det ju kan vara så att han tänder på "hårda tag" men så gör man FAN inte innan man kollat av med den andra. Herregud! Även om jag hade gillat det så hade jag blivit så fruktansvärt arg om om en kille gjorde så mot mig. SKÄMS på honom!

Bellis:

Jag såg ditt mail som du skickade i förmiddags och skulle svara på detta. Men det står att du inte längre är medlem eller har bytt nick.
    Hoppas allt är okej?! Och hör gärna av dig igen!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-31 19:02:22 följande:
    Jag gillade det inte men för en gångs skull så blev jag HELT ställd.

Och detta var alltså min kollega.... usch jag som gillade honom som fan innan.... nu ska jag inte dra in olika kulturer alls i detta men jag hade gärna träffat en invandrare innan, jag gillar att ha lite olika syn på livet och att lära av varandra men efter den här förstaupplevelsen så är jag så sjukt bränd, jag är så ledsen för att JAG tillät detta hända, jag skulle sagt något men jag lovar jag blev helt... ställd, helt... jag var rädd. Jag blev rädd att om jag sa ifrån tillslut så skulle det bli ännu värre så jag trappade liksom ut allt, för att inte reta upp honom eller något.

Usch jag tror jag borde ge honom en rättvis chans till, jag hatar att detta hände. Han är väldigt stor och väldigt vältränad och stark, jag var rädd, jag var dum som inte sa ifrån mer.

Så, nog med ältande. Detta ska inte få förstöra hur jag är som person i grunden, han är en individ som gjorde fel, inget annat.        
    Men ser du vad du själv skriver?! Nej du ska inte ge denna man en andra chans! NEJ!
    Jag brukar vara för att folk ska få begå sina egna misstag och jag vill inte styra eller försöka bestämma över någon men här måste jag bara säga stopp! Hade du varit min vän IRL så hade jag låst in dig om du fick för dig att tr'ffa honom igen

Du skriver att du var rädd. Du var rädd för att säga ifrån ifall det skulle bli värre o.s.v. Det räcker för att du ska säga nej till att träffa honom igen.
    Du lät inte detta hända och du var inte dum. MEN om du ger dig in i det där igen så utsätter du dig själv för ett uppenbar fara och det känns väl ganska....dumt?

Nej hitta nån som är gullig utan att attackera dig när han blir sugen.
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-31 19:21:41 följande:
    På jobet alltså INTE ta hem hoonom ever ever again! :o
    Såg inte detta förrän nu. Jag läste bara ditt svar till mig och blev så uppjagad att jag direkt svara utan att läsa om du skrivit mer.
    Nu lugnar jag mig lite
    Anonym (huggen i ryggen) skrev 2011-10-31 21:34:27 följande:
    Shit. Mitt förtroende för kvinnosläktet var fan inte stort, men nu är det lilla som fanns utraderat helt.

En invandrare såklart, och skitstövel. Ännu en våldtäkt. Men vänta nu..

"Usch jag tror jag borde ge honom en rättvis chans till".

Var tvungen att ventilera detta med min gode och kloke vän och han formulerade sig i följande visdomsord:

"oj, verkar som han har henne nu
    smart av honom att trigga hennes djuriska instinkter
    hennes förnuft får verkligen kämpa för att förklara det
    ... men hon är en slampa
    som gillade det
    den dominanta hannen
    det triggar alla honor
    ska hon knulla med honom igen men först förklara att hon inte gillade stryptaget?
    då har han redan vunnit
    då har det lönat sig"

Såå tragiskt att han har så rätt..
    ?????
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!