Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2011-11-30 13:51:27 följande:
    Men vad har hänt booYa?
    Äh, idiot bara. Hur förklarar man för en dreglande redneck-mupp att strippklubb är det mest idiotiska påfund som världen någonsin skådat?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-30 13:52:00 följande:
    jag går inte hem med nån första kvällen. Jag vill träffas en timme eller två och snacka och sedan gå hem var för sig och sedan se vart det leder därifrån.
    Jag har varit på typ 3-4 promenader med olika killar och då har jag oftast sagt innan att jag vill ta en promenad som första dejt för det blir inte så stelt. Det har varit 1-2 timmars promenad och sedan har vi liksom automatiskt delat på oss. Sist så sa jag "du får ursäkta men jag avslutar nog promenaden här" men då var jag jättesjuk och det visste han om...
    Denna gång är killen så på och han säger att "vem vet, det kanske blir hela kvällen?" ja det vet jag ju inte hur jag känner då men nu känns det inte så, inte för att jag inte kommer gilla honom utan bara för att det känns bäst att ha en kort första dejt.
    Jag har sagt lite så till honom med men svårt att liksom avsluta en promenad för den kan ju eg pågå hur länge som helst haha
    Ok, du är sån. I det läget kanske du skall styra promenaden lite så du hamnar tillbaks där du har bil/kollektivtrafik ungefär när du tänkt dig avsluta det hela. De flesta killar tar det nog rätt bra, bara du är ärlig och säger som det är.
  • Smecker
    ulfsas skrev 2011-11-30 13:56:21 följande:
    Den tanken har även slagit mig.....att bli lesbisk alltsåFlört
    Vad som helst för att slippa associeras med vissa av de där stolpskotten på två (tre?) ben Tungan ute
  • Smecker
    ulfsas skrev 2011-11-30 14:01:51 följande:
    Är vi verkligen sådär illa? O ändå vill du ha en kille....du får rensa bort de som tappades vid födseln och så ser du hur många bra killar det finns att ägna sig åtGlad
    Måste vara en del som tappades då Tungan ute Vill jag ha en kille? Den var ny.. verkar som om jag måste rannsaka min läggning tror jag..

(hint: Jag är kille, just sayin') 
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-30 14:07:16 följande:
    booYah: Det kan ha varit dina ivriga inlägg om tvätt som gjort att det blivit förvirrat över vilket kön du tillhör haha;D
    Skall jag även nämna att jag gillar att sy (gardiner, kuddar, fodral/väskor etc), gå i inredningsbutiker och faktiskt uppskattar en eller annan chick flick ibland?
  • Smecker
    ulfsas skrev 2011-11-30 14:07:09 följande:
    OK.....luring där.....haha

Då är vi killar båda 2 då.....bra att ha det utrett iaf.

Någon lycka på tjejfronten då? 
    Det är rätt lugnt på den fronten, men så är jag inte ett dugg stressad heller. Har bara varit separerat i en bit över ett år och skild formellt sen april, så det är lugnt.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-30 14:12:59 följande:
    booyah: Hahaha gött!
    *övar på handledsvickningen*
  • Smecker
    ulfsas skrev 2011-11-30 14:27:04 följande:
    Då sitter vi i samma båt då så när som på tiden. Blev formellt skild 14/12-10. Tänk så tiden rinner iväg när man har roligt...snart ettårsjubileumTungan ute
    Skål
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-30 14:37:12 följande:
    Fast vi bor inte ihop och varit separerade ett bra tag. Det är bara skilsmässopaprena som kommit i skymundan och glömts bort tyvärr.
    Då löser det sig! Glöm inte skriva ett papper när betänketiden gått ut, annars dröjer det ännu längre.
  • Smecker
    kommande år skrev 2011-11-30 15:07:11 följande:
    Hej!

Här är en Göteborgstjej på 30+ som inte har några barn och börjar tycka att singellivet är väldigt trist nu.

Har till och från funnits på Happy Pancake, men har ännu inte funnit var min lycka finns.   
    Ännu en Götlaborgare, välkommen, välkommen! Kapprummet är till vänster, baren rakt fram och källaren ger du fan i, där är min tvättstuga och syateljé.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!