• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-09 20:25:42 följande:

*harkel* det är ju mig Madida varit med hela helgen Tungan ute loooooser hon är bara min!

Såja såja flickor! Jag har kärlek så det räcker till alla Hjärta

Men ni får gärna gyttjebrottas ändå  
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida

Sen när det gäller nya folk i tråden - ALLA är välkomna! Denna tråd är öppen för alla och det tror jag att de flesta förstår.
    När jag startade tråden så var det för att folk skulle kunna stötta och peppa varandra. Sen har det blivit så att några har hängt med en väldigt lång tid (vilket jag tycker är väldigt roligt) men jag tycker inte att vi är ovälkomnande?!

Och att kräva att få ett "välkommen!" är kanske too much enligt mig. Det får man väl sällan i andra trådar? Man hoppar in och deltar i diskussionen och det är nog min tanke även med denna tråd.

Sen tror jag att här emellanåt är en speciell jargong som kanske inte alltid är lätt att hänga med i. Men stannar man ett tag så kommer man in i det.    

Kontentan: Alla är välkomna! Och här är vanliga människor som behandlar andra som dem själva blir behandlade. Enkelt     

• Madida
    lemonina skrev 2012-04-09 21:23:20 följande:
    Jaha så det är du som är grundaren av tråden? Glad Jag har haft lite funderingar på vem hopplös är.

Jajamen, det är jag! Du kan få knäböja för mig nu
  • Madida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-09 21:28:18 följande:
    Oj va ni hann skriva mycket eftr att jag satt å knåpa i hop mitt inlägg.........

Nej jag tycker inte det är ett måste med ett välkomnande ,men de personer som gör det tycker jag visar en fin sida i sin personlighet .Katt

Jag tycker att jag har en ganska fin personlighet och är ganska omtänksam trots att jag inte säger välkommen till alla. Jag hoppas någonstans att alla är vuxna och förstår att de är välkomna. Sen kan jag tycka att det är ett tillräckligt välkomnande att bli sedd. Alltså att få svar på sina inlägg o.s.v.

Dessutom är det många som dyker upp, skriver ett eller två inlägg och sen försvinner. Orkar inte hålla koll på alla. Men då har vi artiga Glädje med sin fina personlighet - han noterar allt  
  • Madida
    Smecker skrev 2012-04-09 21:26:15 följande:
    Yep, that's the bad ass Skrattande

Hell yeah!!!! You know it baby!

Eller nåt....

{#emotions_dlg.flower}   
  • Madida
    Kärnfamilj skrev 2012-04-09 21:30:20 följande:
    Ah, vad trevligt att bli välkomnad av trådstararen själv !

Jo, det var minst sagt en intressant premiär för mig.
    Jag fick mig ett gott skratt. Skäms

Intressanta premiärer är lite vår grej! Du skulle höra om alla våra "första-dejter"
  • Madida
    takida skrev 2012-04-09 21:34:02 följande:
    Sitter och mailar med en kille från Stockholm, haha snacka om avstånd!
    Tror han är en nykomling i dejtingvärlden, men lite komplimanger är precis vad jag behöver just nuTungan ute 
    Komplimanger är härligt! Men ibland blir det för mycket. Som ett mail jag fick för nån timme sedan. En kille som var i solen och värmen på semester men skrev att han saknade Sverige nu när han såg min bild.
    Och undrade vad han gjorde i det landet när han kunde vara på en dejt och titta på mig. Jomenvisstserru!  
  • Madida
    lemonina skrev 2012-04-09 21:42:22 följande:

HAHA gör det efter jag är klar med fotbadetFlört

Alla andra i tråden har gjort det så det är dags för dig med. Men jag kan vänta tills fotbadet är klart
  • Madida

Tycker att vi har många göteborgare här. Det måste vi råda bot på. Eller nej, ni får gärna vara kvar! Men jag vill ha fler skåningar!

Gärna snygga, charmiga, intelligenta män med självinsikt!

Eller goa tjejer som jag kan fika med. Eller kanske ha som en "wingman"      

• Madida
    takida skrev 2012-04-09 22:03:19 följande:
    Eller så flyttar du het enkelt bara hitSkrattande

Sa det till min bästa vän ikväll. Att jag ville ha en förändring i mitt liv och att jag kanske skulle flytta till göteborg eller nåt. Hon sa att jag fick göra hur mycket förändringar som helst men två saker förbjöd hon mig. 1. Avsluta vänskapen med henne. 2. Flytta långt ifrån henne.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!