• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-09 22:10:29 följande:
    Göteborg är inte långt, 25 mil bara. Motorväg hela vägen.

Då kan ju du och jag bli ihop typ! Inte så långt att pendla Kyss Inte mycket längre till dig än till Göteborg
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Smecker skrev 2012-04-09 22:17:30 följande:
    Jajamen! Eller.. va..?

Tycker vi satsar!
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-04-09 22:13:41 följande:

Flytta till Göteborg kommer göra dig gott Madida. Och skulle du hamna i Torslanda, ja, då kan vilka mirakel som helst hända Glad

Nej usch! Jag hade känt mig såååå ensam...så långt bort från alla jag älskar.
  • Madida
    Racer x skrev 2012-04-09 22:20:05 följande:
    Drygt 2 timmar i bil så är du framme. Sen en timme till för att hitta rätt ..

Fakk vad man ska bli förkyld nu för. Måste ju jobba Skrikandes..

Du och ditt "jag måste stajla med hur snabbt jag kör" Det tar definitivt mer än 2 timmar. Och jag har GPS, så det så!
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-04-09 22:22:48 följande:

Jag har kanske en femrummare på gång i gbg. Det innebär att du kan hyra ena rummet tillsvidare och din vän kan hyra ett av de andra rummen jag har. Fan, jag börjar känna mig som en hyresvärd nu...

Min vän har sambo, gifter sig i sommar, nytt chefsjobb här nere o.s.v. Tror inte hon flyttar
  • Madida
    Smecker skrev 2012-04-09 22:21:38 följande:
    Japp, säg till när du fått lägenhet här
    Glädje hyr ut ett rum till mig. Och jag kommer ju ändå vara hos dig större delen av tiden Solig
  • Madida
    Smecker skrev 2012-04-09 22:28:07 följande:
    Men då så! Fast katterna får stanna hos Glädje.

Tycker du är väldigt oflexibel för att vara mannen som älskar mig ända upp till månen och tillbaka
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-04-09 22:49:27 följande:

Jag älskar dig ända bort till Malmö och tillbaka till Göteborg Flört

Dessutom vill jag att din katt ska få ha det bra och utveckla sin jaktinstinkt. Det lär finnas en bur med en blå norsk papegoja i en villa...
    Haha!!

Jag har TVÅ katter och de har det bra som det är nu. Inga fler jaktinstinkter tack.  
  • Madida

På tal om nåt helt annat. Nu i påsk har jag jobbat 40+ timmar på 4 dagar. Är ledig EN dag (imorgon) och sen är det på det igen. Så imorgon har jag lyxat till det och bokat in en ansiktsbehandling till mig själv. Och nästa vecka är massage inbokat.

Känns härligt att skämma bort sig själv  

• Madida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-09 23:02:18 följande:
    känns härligt för en massageterapeut att höra FlörtNJUUT!

Masserar du mig gratis så kan du få slippa knäböja för mig som alla måste göra när de är nya
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!