• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-09-22 21:14:57 följande:

Ja jag tycker det var mycket smidigt. Inget tassande omkring utan rätt på. Så kör det ikväll, oavsett vad det gäller! Och berätta sen om resultatet för mig Solig
    Får väl ha en saftblandarlampa på huvudet och hänga en lapp på bröstet med texten ''fertil kvinna sökes och ja, jag menar nu ikväll''   Förvånad
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Madida skrev 2012-09-22 21:52:30 följande:
    Jag hade kastat mig på dig och börjat torrjucka ditt ben direkt!
    Haha, är det så illaSkrattande
  • ulfsas
    Smecker skrev 2012-09-22 22:13:50 följande:
    Hon skulle haft en tröja som det stod "Glenn" på Drömmer
    Eller kanske bara ''öppet''

Glad 
  • ulfsas
    Smecker skrev 2012-09-22 22:26:56 följande:
    "Knô daj in fast bakdörra är trång"?
    Japp, passar för oss GBGare Förvånad
  • ulfsas

Lyssnar just nu på det programmet.
    Det är en av flera kollegor som är kaptener och heter Ulf. Han är tydligen en liten kille ;-D

• ulfsas

Ingen aning. Du får fråga tjejerna om det.
    Är jag på krogen så bär jag ingen skylt i pannan som berättar vad jag gör så ingen vet. Lika lite som man vet vad andra gör.

• ulfsas

Jag är inte heller intresserad av en tjej med ett speciellt yrke. (Möjligen sångerska då för det är fint när tjejer sjunger)
    Det yrket däremot säger en del om är ju en del om skolgång och ambitioner. Vad någon tjänar är rätt intressant. Inte på det sätt ni då tänker för jag har så jag klarar mig men om hon är långtidsarbetslös eller har så hon klarar sig själv gör ju viss skillnad.
    Att ekonomiskt dra väldigt olika har jag provat i 20 år och det funkade. Fast bara i 20 år

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-24 01:50:25 följande:
    JM: Nä han var trummis i ett ganska känt band.

Ulfas: jag anser att pengar och yrke är helt ovesäntligt. Jag har dejtat i alla samhällsklasser och ser ingen skilnad direkt. Kan ju erkänna att jag kan känna av min egen "skitnödiga" uppfostran al'à övre medelklass so kan få mig att sätta i halsen i bland men tycker det är lite coolt! Har pluggat musik i två år btw, sång
    Som jag skrev så spelar det bara roll för mig om hon kan försörja sig själv eller inte. För övrigt så har jag dejtat tjejer (en hittills) som varit arbetslösa till några med väldigt fina jobb och utbildningar.

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-24 02:07:28 följande:
    Men skulle ni killar fixa om tjejen hade ett "manligare" yrke än er eller skulle ni tänka till då?
    Skulla vara kul att veta vilka yrken som du tänker på då?

Jag vet att en del kvinnliga kollegor som är styrmän eller kaptener har haft det lite jobbigt med dejtandet för när killen som tilltalat tjejen på krogen får reda på att hon flyger en stor Boeing eller Airbus så har vissa inte klarat av det.
    Men de hittar bara någon annan kille som inte tycker att manlighet bara sitter i yrkesrollen utan de har en bättre självkänsla. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!