• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-09-04 15:36:16 följande:

Jag betvivlar starkt att det går bra. Vi har bara dejtat ett kort tag och ALLA, precis alla killar jag dejtat skaffar sig en kort, tyst brunett efter de lagt ner mig så jag misstänker att det blir så även denna gång Fast det är fan mer go i den här killen me like.
    Jag var gift med en blondin. Så det är en tyst, kort brunett som man skall spana efter ? Oskyldig

Kontraster som gäller alltså?
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Heidi1 skrev 2012-09-05 09:59:30 följande:
    Idag är jag lite kändis. Är med i metro Göteborg. Första sidan till och med
    Drunken disorderly, eller? Skrattande
  • ulfsas
    Night sky skrev 2012-09-05 10:21:27 följande:

Mitt ex vart tillsammans med en blondin.. jag är brunett.. så ja.. vem vet. Man kanske ska söka sig till motsatsen mot vad man hade?
    Hmm, en brunett...Glad

Ja, kanske det. 

Bäst är väl om man ser lite förutsättningslöst på det hela som man gjorde innan man blev gift. Vet inte att jag hade någon speciell preferens angående hårfärg. Det kan ju bli fel om man aktivt söker en x-kopia eller är så arg att allt med ens x avskräcker. Något med xet lär ju ha varit bra i många år.
    Lättast är nog om xet inte längre påverkar utan till fullo bara är ett x. tror jag alltså.

• ulfsas
    Heidi1 skrev 2012-09-05 09:59:30 följande:
    Idag är jag lite kändis. Är med i metro Göteborg. Första sidan till och med
    Sorry. Såg att det gällde nattisSkäms
  • ulfsas
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-09-05 00:10:03 följande:
    Äsch. Mitt hopp är nog ute snart, har varit singel i 4 år och ger upp nu.
    Jag har en back-up faktiskt. Undrar om hon kommer ihåg vår lilla överenskommelse vi gjorde för länge sedan? hmmm
    Neejdå.
    Aldrig ge upp, lärde jag mig på Jägarbataljon en gång i tiden och det gäller fortfarande.

Våga vinn. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig men att ge upp, sitta hemma och glo på TV för resten av livet. Hur låter det?

Man får varva med ett eller annat krogbesök, lite nätdejting, lite andra aktiviteter osv. Göra lite nytt som man aldrig gjort förut.
    Har själv varit på Speeddejting. (ingen hit)
    Skulle gärna paddla kajak med en sötnos osv (har aldrig paddlat förut) 
  • ulfsas
    Night sky skrev 2012-09-05 10:44:57 följande:
    Kom att tänka på det där med ex. 
    Man lär sig ju av sina ex. Man lär sig vad man gillar och inte gillar, vad man vill ha och vad man inte önskar i sitt nästa förhållande. 
    Precis. Man utvecklas nog och man kommer ut på andra sidan som en lite starkare person. Man lär sig verkligen vad man gillade hos exet och vad man inte gillade.
    Det finns iom det några ''grejer'' som skulle vara en dealbreaker för mig alldeles oavsett hur fin hon var i övrigt.
    En del vill jag inte göra om igen. Ever.
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-08 18:41:01 följande:

Gött! Närmsta framtiden är det deserten då eller?
    Funderar själv på utgång eller inte utgång, det är frågan....

Har mina barn hemma men det är en fördel att de är stora så de klarar sig om jag går ut en stund. 
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-08 19:42:14 följande:

Åhhh gå ut, jag vill också gå ut.

De har öppnat en helt ny nattklubb här i stan, det ska vara en systerklubb till något som heter Villa strumpis i Örebro som ska vara ett riktigt höjdarställe (kanske Lemonina har koll vad det är?) fast detta heter Villa E-tuna Var där förra lördagen och skulle hemskt gärna vilja testa det i natt igen. Men får bli nästa helg
    Man kanske skulle tråla i en annan håla någon gång. Vidga vyerna lite. Komma utanför Sundbyberg någon gång i detta livetSkrattande
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-08 21:37:26 följande:
    Ulfas: Då kan jag rekomendera Västerås uteliv!
    Jaha. Är det extra bra då? 
    Finns det några snyggingar där? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!