Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-25 00:28:30 följande:
    Brukar du höra galna saker från den fågel ofta? Sagt det till farbror doktorn?... Drömmer

Haha, förvisso. Men det säger förtfarande inte varför du inte vill hånga med mig. Skulle kunna hångla med dig även fast du är du. Flört  
    Doktorn sa att det var helt okej, men om jag börjar höra röster i huvudet så skall jag slå honom en signal efter en vecka eller så.

Jag har ingen aning om hur du ser ut, Fredrik är iaf snygg Skrattande Så jag får tacka för det fina och gulliga och sockersöta erbjudandet, men nej tack Flört
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-25 00:30:32 följande:
    Jag menar att jag ser hur andra blir på tex krogen när det kommer tjejer i närheten- Visst det kanske är så dom är, Men det är definitivt inte hur dom beter sig när man är själv med dom. Jag uppfattar det som en lek eller ett spel- Det håller inte i längden heller. 
    Sen visst man beter sig annorlunda om man är kär men kär blir man väldigt osannolikt i X antal tjejer en kväll. 
    Ja okej, där har du nog rätt. Jag går inte på krogen, och har inte gjort det på ett bra tag, så jag skall inte uttala mig om din upplevelse därifrån.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-25 00:36:42 följande:
    Du har en poäng där. Inbillar mig dock att du fortfarande inte vill hångla även om du visste hur jag såg ut. Så det så!    
    Det har du ingen som helst aning om Skrattande
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:38:22 följande:
    Meh vad ytligt! Jag skulle fasiken hångla med Kicki Danielsson om så erbjöds...
    Medan du buggar? Drömmer
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-04-25 00:46:26 följande:
    Ett gammalt ex till mig var finlandssvensk.  Men jag kan inte påstå att han pratade med nån finlandssvensk dialekt dock. 
    Han hade nog inte varit med i vinterkriget, det är nog därför
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:48:46 följande:
    Smecker: Åhhhh ja bugga åh bugga, finlandssvenska och hångla shit nu är jag igång
    Jag lovar att flytta på pallen i god tid för din charge of the Light Brigade.. eller inte.. Skrattande
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-25 00:49:46 följande:
    Sant! Skrattande

Men jag vet ju inte hur du er ut heller och inte hindrar det mig Flört

Börjar jag bli desperat tro? Förvånad Fast det behöver jag ju inte... Oskyldig Men jag är hångelsugen och inbillar mig av någon anledning att hångel med Smecker inte är så tokigt. Skrattande Kan också vara så att jag är rätt nyfiken överlag just nu, exet var/är bra på att hångla, dejten var väl inte riktigt lika bra... och lär leta långt i minnet för att ha fler att jämföra med.  
    Tja, jag ha bilder i min profil.. för de som är i min adressbok Drömmer Utseendet hindrar mig sällan, men det KAN göra det beroende på hur jävlig personen ser ut Flört Inbilla dig kan du göra, det är gratis. Annars kan man ta reda på det, men det kostar.. Drömmer
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-25 00:50:08 följande:
    Ja, Jag vet inte inte riktigt. Det jag har intrycket av att ragga är mer att jag menade mer att jag har sett flera exempel på kompisar som behandlar alla andra som vatten när dom fått syn på en tjej- När dom väl blivit ihop så behandlar dom tjejen likadant när det kommer en annan. 

Jag är tvärt om, om en kompis kommer och vill något när jag pratar med en för mig okänd människa fast jag är intresserad av denne så ber jag henne vänta och riktar min uppmärksamhet till kompisen. 
    Men det är nog därför jag inte är inne på det med ONS osv, Jag ser hellre till att alla kommer hem hela osv än sticker iväg på något eget uppdrag. Men visst kan man känna så ibland men skuldkänslorna och samvetet för att man överger dom andra är större. 
    Överger? Det är väl vuxna människor du är ute med? Som befinner sig i sin hemstad?
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-25 00:53:20 följande:
    Hur tänkte du där? Obestämd
    Det gjorde jag inte Skrattande
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:54:29 följande:
    Smecker: lägg till mig i gästboken...
    Det kan du väl göra själv..?! Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!