Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-26 10:48:02 följande:
    Tur det är en lugn dag då, när du får så långa mejl... Skrattande
    Tja, en del trevligare än andra.. Drömmer
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-26 10:56:34 följande:
    Oh! Klurar på om jag ska fylla på min icke befintliga preentation här med en och annan kommentar ang mig från mina mejl tro? Är ju knepigt att beskriva sig själv och ge en ärlig bedömning så jag kanske ska använda mig av andras hehe... Dessutom tror jag det vore rätt kul efter ett tag :P Vad tror ni om det?
    Fyll på med bilder istället Flört
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-04-26 11:03:36 följande:
    hahahahaha ja jag var där men jag vet inte hjärnan är helt döööööd idag, man sitter och koncentrerar sig på körningen och är helt död i kroppen efter en sån körning, åkte från linköping först vid kvart över 6 ju med, och stannade för att göra ett annat jobb i jönköping på vägen hem och satte klockan på 7 imorses med en tro om att jag skulle orka upp då,
    Varför inte ta tåget? Någon annan kör.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-04-26 11:09:15 följande:
    Det funkar ju inte riktigt så när man åker mellan kunder skitjobbigt att ta taxi mellan alla olika kontor och så. Chefen satt och jobbade i sätet bredvid istället så han fick en massa gjort
    Kanske inte. Då får chefen köra nästa gång.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-04-26 11:24:45 följande:
    Knappast, han har viktigare saker att göra än att köra bil det är han lite för dyr för att hålla på med
    Kör i diket ett par gånger så ändrar han sig nog.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-04-26 11:28:53 följande:
    Blir han billigare för att jag kör i diket menar du
    Nej, rädd om livhanken.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-04-26 11:28:53 följande:
    Blir han billigare för att jag kör i diket menar du
    Kallas för självbevarelsedrift, alla människor har det mer eller mindre.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-26 11:36:17 följande:
    Haha... :P Har en fjantig trädkramarbild också, ska jag slänga dit den tro?Skrattande

Annara undviker jag helst kameror, inte riktigt tillfreda med formen efter alla graviditerer, men det har ju tackoch lov hänt lite på sistonde så snart kanske jag känner mig som mig själv igen, så en klippning kanske, utan att få kortare hår Skrattande Blev inte direkt munter när jag gick igenom bilder på mig själv, de enda som var bra (för några fanna faktiskt) var tillsammans med exet eller från sonens begravning och dem behåller jag för mig själv.
    Sonens begravning låter mindre rolig, helt ärligt.. jag beklagar. {#emotions_dlg.flower}
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-26 11:36:17 följande:
    Haha... :P Har en fjantig trädkramarbild också, ska jag slänga dit den tro?Skrattande

Annara undviker jag helst kameror, inte riktigt tillfreda med formen efter alla graviditerer, men det har ju tackoch lov hänt lite på sistonde så snart kanske jag känner mig som mig själv igen, så en klippning kanske, utan att få kortare hår Skrattande Blev inte direkt munter när jag gick igenom bilder på mig själv, de enda som var bra (för några fanna faktiskt) var tillsammans med exet eller från sonens begravning och dem behåller jag för mig själv.
    Men bortsett från det, alla bilder är bra bilder.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-26 12:08:35 följande:
    För övrigt har jag fått 24 mejl på hp, bara idag.. :P 23 av dem från samma kille haha, ska jag hinna annat än mejlande? xD
    Du klår mig, jag har bara tre.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!