Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-04-26 19:25:24 följande:
    Sen jag flyttade hit för ca 4 månader sedan har jag inga andra kanaler än 1,2,4 ,6.så tv,n är sällan och aldrig på..Bara vem vet mest och bonde söker fru   Tungan uteses här (nästan)

Nä det är mycket roligare att sitta framför datorn eller hur? Tungan ute Spenderar alldeles för mycket tid här...

Känns som jag aldrig kollar på TV förutom nyheterna (endast bara för att jag känner att jag måste) samt desperate housewifes.
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-26 19:28:55 följande:

Ja. Hon hade tydligen både ADHD och asperger. Herrejisses vilken kvinna!

Kan tänka mig att arga snickaren blev ganska argSkrattande
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-26 19:31:21 följande:
    Har nog faktiskt inte sett honom så arg innan. Och vill du veta en hemlis? Jag tror jag är lite kär i honom. Tycker han är underbar!
    Haha men han är lite charmig med sitt temperament. Alltid väldigt rak och ärlig!
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-26 19:33:22 följande:
    jag har 4 avsnitt av dhw osedda...har försökt ladda ner dem ,men det är ngt fel med torrenten...men dottern är haj på sånt så hon ska hjälpa mig när hon kommer till mamma o myser nästa helg...Hjärta
    Ja de är himla bra kan inte sluta titta även fast avsnitten har hållit på i en oändlighet. Men de kommer alltid på så mycket nya saker med massa olika vändningar. Brukar annars inte fastna för serier.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-26 19:39:46 följande:
    Tänk att vara gift med honom..
    Ja jag skulle säkert bli utskälld hela tiden haha. Nä men jag skulle nog vara lite för mesig för honom.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-26 19:42:50 följande:
    Är ju absolut sista avsnitten som går nu...;((
    Nä är det? Men inte på svensk TV va? för jag menar de sista har väl inte gått här?Rynkar på näsan
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-26 19:41:16 följande:

Tycker det är det mest attraktiva med honom. Han fjantar inte.
    Sen är han ju händig också, det är hett  
    Ja händigheten är superbra, det gillar jag. Fasen en snickare skulle man ha!Glad
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-26 19:48:55 följande:
    serien är slut i USA...sista säsongen går nu i svensk tv...
    jaha det var tråkiga nyheter...
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-26 20:58:02 följande:
    Mhb: Hmm mjä njä nää inte jag...

Håller med dig till fullo. Gärna hår på huvudet men ingen annanstansGlad Varför uppfanns rakhyveln? haha
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 20:56:36 följande:
    Ska vi passa på att skriva en massor med inlägg nu när smecker inte är online {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jaaa vi kanske tar det där 30 000 inlägget om vi är vakna ett par dygnFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!