-
Ja men tyvärr får vi vänta tills slutet av nästa vecka. Vi gick lite om varandra just nu men den som väntar på något gott..Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-04 14:54:33 följande:Härligt!!! Har ni bestämt när ni ska ses?
-
Vi vill höra allt!!Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-05 20:54:58 följande:Hemma igen ifrån min dejt.... Det där gick ju över förväntan!

-
Känner igen mig väldigt mycket i det du skriver. Jag är nog precis likadan som dig och söker någon som kan ge mig lite motstånd som du skriver. Är bestämd av mig, vet vad jag vill ha och tar för mig.Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-06 21:26:23 följande:Jag gillar stora, långa, starka män. Välutbildade, roliga och manliga. Jag jobbar en del, är ett kontrollfreak och vill ha koll på ALLT. Så jag söker mig till män som kan ge mig motstånd och drömmer om att träffa en man som får mig att slappna av och släppa lite på kontrollen. En man som visar att han har koll på läget, belevad.
En man som uppvaktar, är spontan och får mig att känna mig riktigt kvinnlig.
En manlig man helt enkelt. Och de flesta av de jag träffar är manliga och trygga. Alltid minst 5 år äldre. Bra jobb.
Jag vet inte vad jag ska identifiera och undvika...
Men på något sätt lyckas jag dra till mig killar som inte alltid är det bästa för mig.. Även om jag ibland känner att det skulle vara skönt att dras till andra typer av män så tror jag att den där mannen som är som jag vill och INTE är en skitstövel finns där ute någonstans. Vi har nog inte hunnit stöta på varandra än bara. -
Tyvärr tror jag att de bara är nonchalanta, som tur är så får du ju se det från första början ialla fall och slipper slösa mer tid på dom..Anonym (e) skrev 2011-09-07 11:05:35 följande:Ja fast de är ju de som har tagit första kontakten, dem som har flirtat och skrivit vad du är vacker, hur har din kväll varit? Om jag då svarar och skriver tack och hur jag haft det sen frågar hur han har det, det är då jag inte får svar... -
Inget är omöjligt! Släng iväg ett sms med något enkelt bara som "Hoppas allt är bra med dig, så får du ju mitt nummer här också, kram xx"Anonym (e) skrev 2011-09-11 21:34:05 följande:Shit va svårt, vi kommer ju inte bara kunna ta en fika?! man åker ju inte 50mil för att ses en halvtimme... blir svårt att lära känna honom... sen är ju frågan om någon av oss är flyttbara och det tror jag inte för han har barn och hus och jag har också barn och kan inte flytta så långt från min sons pappa. Typiskt!!! han är ju sååå söt
-
Hallå på er!
Igår träffade jag den där killen jag pratade intensivt med i en vecka. Vi råkade visst hamna i samma säng, hehe
Det var väl knappast något fel med det men nu vet jag inte om jag ska höra av mig eller ej. Han vet att jag haft strul med min telefon så jag inte kan smsa förutom från datorn, men för honom går det ju bra och lite besviken måste jag nog erkänna att jag är för att han inte gjort det.. -
Nu säger även jag hejdå för ett tag. Kommer säkert kika in och läsa någon gång men dejtingen lägger jag på hyllan.
Hörde igår kväll av mig till killen som jag träffade i tisdags/onsdags men fick inget svar, han "checkade" en kvart senare in på ett ställe på fb så titta på telefonen kunde han uppenbarligen. Jag har på gott och ont blivit en sån som ger killar en chans och sen inte fler, han fick en chans och sumpade den. Visst känns det otroligt tråkigt men jag mår nog mest dåligt över mig själv just nu och behöver jobba på det innan jag dejtar igen.
Lycka till med dejtingen!
-
Jag ger dom definitivt en fair chans! Fick svar på smset idag faktiskt med en ursäkt, men inget svar tillbaks sen när jag hörde av mig igen. Jag går nog mycket efter mig själv, är jag intresserad så visar jag det på en gång. Ville ju väldigt gärna träffa killen igen men jag har inte direkt fått några sådana vibbar tillbaks på det smset han skickade. Tystnaden säger väl kanske mest av allt egentligenGlädje58 skrev 2011-09-16 11:31:09 följande:Hur mycket chans ger du dem då? Är det tillräckligt så de hinner få visa vad de vill. Eller borde de få lite mer tid på sig?
-
Vad roligt för er/dig! Klart att det här kommer att gå braAnonym (HP) skrev 2011-09-16 16:53:10 följande:Det känns lite pirrigt inför imorgon nu, vi hade en så underbar första dejt igår och har skickat sms hela dagen idag och det känns hur bra som helst. Han är faktiskt väldigt gullig och omtänksam och igår höll vi varandra i handen på promenaden och kramades och kysstes under hela resan hem till honom.
Blir bara lite rädd för att det är för bra för att vara sant....
-
Konstigt nog känns det rätt "skönt" att få det bekräftat av någon annan också. Jaja, inte mycket att göra åt!Glädje58 skrev 2011-09-16 19:47:00 följande:Så tror jag också, tyvärr... -
Nej självklart är det så! Men du håller ju med mig, det är alltid skönt när andra gör det, hahaGlädje58 skrev 2011-09-16 22:44:23 följande:Samtidigt så är det bara våra tankar. Vi vet inte riktigt vad han tycker
-
Egentligen älskar jag motstånd, någon som utmanar mig liteGlädje58 skrev 2011-09-17 14:30:37 följande:Älskar du ja-sägare
...
... eller är det så att vi, som oftast, blir så osäkra på våra egna känslor när det gäller kärleken?
Självklart blir jag osäker, det tror jag vi alla blir. Sen är jag tyvärr i perioder en sådan som blir ännu mer intresserad när jag inte får lika mycket uppmärksamhet tillbaka. Blir lite sådär "nu ska du allt få se vad du går miste om". Ungefär..