• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-02 23:40:33 följande:
    Egenkär?
    Ja Skrattande
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:49:15 följande:
    Kissig?
    Ja, hon började röra sig som en unge som behöver gå och kissa. Korken svarade nej på min fråga och fick snällt sitta och våndas i säkert ytterligare en timme med mina torra skämt om någon uppdiktat story om att jag var helt säker på att hennes föräldrar jobbade på TV men att de hade en extra anställning på säpo. 
  • Cosan
    Anonym (knasbolla) skrev 2011-11-02 23:49:41 följande:
    hur  långt är ok att åka för en första dejt? - är man galen om man sätter sig på ett tåg i 40 timmar t o r för en 2-dagarsdejt?
    Ja det är helt galet, fast om allt skiter sig har du en riktigt riktigt grym story till barnbarnen Tungan ute
    Ingår övernattning? I så fall är ju saken biff Skål
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-03 00:03:35 följande:
    Du låter ju som ett charmant dejtsällskap.... Flört
    Hahaha, hade ju tråkigt, vad i all världen kan man hitta på med någon som inte säger ett smack och på ett fik i gamlastan
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:54:33 följande:
    Kissig? Kissade din dejt på sig? Inget bra tecken om man inte har vissa speciella intressen. Kaffe och bulle låter ju faktiskt ganska torrt, hur hittar man en avslappnad men uppsluppen stämning då?
    Ja, tror det är nyckeln, problemet är att det är där skon klämmer. Roligast har jag med mina vänner, men ska man bara dra med någon stackars sate på vilda äventyr? Kanske att man skulle be dem komma hem till sig när man kör Söndags brunch. Jag har brukar ha lite härliga vänner hemma i alla åldrar. Fast det kan bli rätt tufft att komma så första gången. 
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-03 00:04:54 följande:
    Hmm...är du en sån som bara skämtar och tramsar? been there done that
    Om man ändå vore så enkel, gillar att hitta på saker även om jag driver med det mest oxå. 
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-03 00:34:18 följande:
    Jag vet inte, hamnar aldrig med sådana tjejer... Kanske gå och ta ett järn tillsammans?
    Hahaha, jag dricker knappt så är nog inte så troligt. Sjukaste frågan jag fått år nog om jag jobbade som gigolo, eller hon var typ säker på att jag gjorde det. 
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-03 00:32:05 följande:
    Skulle föredra det framför en kaffe med bulle..Flört
    Nu har jag det, man sätter lite press på dejten direkt. Välkommen på tidiga bruch, så ser man till att fixa allt tillsammans innan resten av gästerna kommer. Får man ju se hur de funkar under press och socialt. Hm kanske lite elakt. 
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-03 00:42:17 följande:
    Naturbegåvning!?
    Nej, hon hade typ tagit något och hade pojkvän. Hon som fixade in mig på klubbarna senare under kvällen. Jag fick gå som en skugga bakom henne Cool
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-03 00:41:23 följande:
    Det har du rätt i. Ibland måste man driva med människor för att underhålla sig själv.

Hur reagerade hon på detta?
    Hon skrattade hysterisk i nästan två timmar, men var intresserad av någon mer dejt. Faktum var att det klickade typ inte ett skit mellan oss. Var mest av artighets skäll jag frågade om att träffas igen (vilket man såklart inte ska göra). Hon sa på ett mycket vänligt sätt att hon verkligen haft roligt men att vi nog inte riktigt passade ihop, vilket var super sant. Så skönt när man slipper säga det själv  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!