• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (HP) skrev 2011-11-03 23:30:41 följande:
    Okej, jag tror att jag har blivit dum i huvudet på riktigt men så här är det: 

Jag har pratat med en helt underbar man som jag har träffat på HP i ca 3 veckor nu och vi har pratat varje dag i ca 1-3 timmar varje dag. Vi har skickat massvis med sms och har kommit varandra nära på kort tid. I helgen ska vi träffas och vi har bestämt att jag ska åka till honom i Malmö (jag bor i stockholm).

Han är 38 och jag är 25 om det har någon betydelse. 

Låter det skitdumt att jag ska åka flera mil för att träffa en man jag inte har träffat förut?  
    Är väl inget dumt att åka lite för att träffa någon. Personligen har jag dock svår att känna att jag kommer nära någon innan man träffats på riktigt en längre tid
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-04 00:01:22 följande:
    Jamenvaväntardupådå??? =)
    En plats att styra hunden mot Tungan ute
  • Cosan
    Anonym (knasbolla) skrev 2011-11-04 00:16:05 följande:
    Jomen då far jag då - biljett bokad och imorrn åker jag långa biten för typ ett dygn ihop... spännande
    Härligt att höra, hoppas du får riktigt roligt. 
  • Cosan

Attan, nu när jag hittat bra rättvisa bilder, varför ska inte internet fungera som det ska Gråter

• Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-04 00:38:27 följande:
    haha.....den rätte vet det utan att jag behöver berätta....och lyckas dra svårdet ur stenen och allt det där...
    Får fråga jycken om han kan sniffa rätt på dig helt enkelt Tungan ute
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-04 00:53:20 följande:
    Näää...menar du att jag stinker?
    Ja doftar hoppas jag verkligen Glad 
  • Cosan

Uppfattas man som outcast om man ber om att få ett doft prov innan irl date?

• Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-04 01:21:49 följande:
    hahaha....det tåget har redan gått för dig...

Men du behöver verkligen en bild på din sida....den kommer göra sig fint bredvid kvinnotecknet =)
    Va vilket tåg? 
    Får fan inte ett satans svar på min flörtar och mail. Går ju hur bra som helst i verligheten, blir erbjuden en blind date tidigare igår, men tackade nej efter hört beskrivningen om kvinnan.  
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-04 01:35:12 följande:
    Hmmm....kan det ha att göra med att tjejerna inte är lesbiska? *flin*
    Jag har ju skrivit till dem att det blev fel vid registreringen och att jag är man. Lesbiska tjejer gillar faktiskt mig, i vart fall som människa. 
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-04 01:33:45 följande:

Tänk vad folk är kreativa när de väljer vad de ska samla på nu för tiden
    www.expressen.se/nyheter/1.2611883/hade-23-do...

Själv samlade jag på salt- och pepparkar som ung......

Vilket satans jobba att gräva och klä dem och allt. Hoppas de blev riktigt snygga.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!